Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

What

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Patricia.
moderator
Mijn ras(sen): Whippet x poedel
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren
Aantal honden: 4

What

Ongelezen bericht door Patricia. »

Ik zit
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2

Re: What

Ongelezen bericht door GrethavW »

Hahahahaha, lekker arrogant bekkie
Afbeelding
Patricia.
moderator
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren

Nanna schreef: 20 jan 2021 19:39 Zat ie naar Biden te kijken?😂😂😂😂
Ja daar zat ze ook naar te kijken idd
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Super mooi beest! Dat die valkparkiet nog leeft. Mijn honden maken elke vogel meteen dood. Zelfs in de tuin presteren ze het om zo nu en dan een mus te vangen. Vreselijk vind ik dat gejaag op vogels. Onze kamervogel zit in een kooi. Super jammer dat hij nooit los kan vliegen.
Afbeelding
Patricia.
moderator
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren

Nanna schreef: 21 jan 2021 16:43 Ik krijg bij jouw hond een beetje een Basenji-vibe.
Zit dat er in?

Afbeelding
Ze komt uit Spanje, moeders was een zwerver.
Maar wie weet, ik ben ergens ook best nieuwsgierig naar wat er allemaal in zit.
Maar vind de testen iets te prijzig🙈
Laatst gewijzigd door Patricia. op 21 jan 2021 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Patricia.
moderator
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren

laeken schreef: 21 jan 2021 18:03 Super mooi beest! Dat die valkparkiet nog leeft. Mijn honden maken elke vogel meteen dood. Zelfs in de tuin presteren ze het om zo nu en dan een mus te vangen. Vreselijk vind ik dat gejaag op vogels. Onze kamervogel zit in een kooi. Super jammer dat hij nooit los kan vliegen.
Ik moet niet de kamer uitlopen hoor dan pakt ze hem als ze de kans krijgt.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

wat een heerlijk hoofd
laeken
Zeer actief

Fire75 schreef: 21 jan 2021 18:41
laeken schreef: 21 jan 2021 18:03 Super mooi beest! Dat die valkparkiet nog leeft. Mijn honden maken elke vogel meteen dood. Zelfs in de tuin presteren ze het om zo nu en dan een mus te vangen. Vreselijk vind ik dat gejaag op vogels. Onze kamervogel zit in een kooi. Super jammer dat hij nooit los kan vliegen.
Dan is ze een hele brave hond. Ik zette laatst de vogel op de grond met schoonmaken. Die vogel schrikt dus fladdert. Guus en Bas stuiven op die kooi af en ik moest ze letterlijk aan hun staart wegtrekken want ze braken de rieten kooi af en die vogel had nog 5 seconden te leven. Wij kunnen een brul geven maar het komt bij die van ons aan op fysiek ingrijpen want eenmaal een vogel of klein dier in het zicht en ze gaan af....dood moet het.

Gelukkig is onze vogel tam dus hij fladdert zelden en is niet bang voor de honden. Ik heb een kast laten maken voor de kooi zo hoog en stevig dat ze er nooit bij kunnen. Om te gillen maar die vogel is me uiterst dierbaar en zit in een rieten kooi. Ik zal even een foto maken van de kast. Een giga ding alleen voor die vogel.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Fire75 schreef: 21 jan 2021 18:41
Dan is ze een hele brave hond. Ik zette laatst de vogel op de grond met schoonmaken. Die vogel schrikt dus fladdert. Guus en Bas stuiven op die kooi af en ik moest ze letterlijk aan hun staart wegtrekken want ze braken de rieten kooi af en die vogel had nog 5 seconden te leven. Wij kunnen een brul geven maar het komt bij die van ons aan op fysiek ingrijpen want eenmaal een vogel of klein dier in het zicht en ze gaan af....dood moet het.

Gelukkig is onze vogel tam dus hij fladdert zelden en is niet bang voor de honden. Ik heb een kast laten maken voor de kooi zo hoog en stevig dat ze er nooit bij kunnen. Om te gillen maar die vogel is me uiterst dierbaar en zit in een rieten kooi. Ik zal even een foto maken van de kast. Een giga ding alleen voor die vogel.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Die kast onder de kooi is speciaal op maat voor de kooi gemaakt. Hij valt er ook in zodat hij er nooit af kan vallen. Dit vogeltje heb ik 11 jaar geleden met de hand groot gebracht. Een Mozambique sijsje. Hij is dol op mensen en honden dus alles om hem tegen die Killers van ons te beschermen haha.
Afbeelding
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Door jouw hond oa wil ik ook een bodequero. Of een niks daarmee.
Afbeelding
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

laeken schreef: 21 jan 2021 23:10 Of een niks daarmee.
Das niet veel.
Wat een gave kooi Laeken! Ik heb ook Mozambiquesijsjes gehad, wat fluiten ze mooi hè?

Vind Bella echt zo’n mooi markant koppie hebben. Prachtig functioneel gebouwd hondje.
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Ik vind haar zo ontzettend leuk :I:
Afbeelding
Patricia.
moderator
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren

laeken schreef: 21 jan 2021 23:03 Die kast onder de kooi is speciaal op maat voor de kooi gemaakt. Hij valt er ook in zodat hij er nooit af kan vallen. Dit vogeltje heb ik 11 jaar geleden met de hand groot gebracht. Een Mozambique sijsje. Hij is dol op mensen en honden dus alles om hem tegen die Killers van ons te beschermen haha.
Afbeelding
Wat een mooie kooi ondanks dat hij niet "vrij" kan vliegen heeft hij het wel getroffen met zijn onderkomen wat een mooie leeftijd al.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Nanna schreef: 22 jan 2021 11:47 Ik neem van het voorjaar twee forpussen. En denk erom dat die gewoon gaan rondvliegen. Ik hoef maar één keer met mijn sjambok te dreigen en de dweiltjes raken ze nooit meer aan. Ze zouden dat trouwens ook niet uit jachtlust doen, die eigenschap ontbreekt.
Helaas is met een 75% podenco maneto waar ook nog York in zit en daarnaast een halve York x misschien ook wel maneto niks te doen aan die jachtinstincten. Wij kunnen doen wat we willen. Ze gaan altijd en direct voor de kill. Een konijn redt het zelfs niet tegen die gekke jagers van ons. Soms balen maar ze lopen nooit ver weg en luisteren. Dat is al heel wat.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”