Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Was zomaar hier achter de dijk, wat een knoert van een vogel
Hij zat wel ver, maar hem toch herkenbaar op de foto kunnen zetten en maar hopen dat hij hier even blijft.
Hier zitten ze ook in de polder en broeden ook. Toch heb ik ze nog nooit gezien . Een keer op verre afstand dachten we omdat dat daar iets heel groots vloog en ver weg dus dat zal er een geweest zijn . Nu loop ik er niet dagelijks 1 x per maand ofzo. Straks in het voorjaar maar weer wat vaker op zoek gaan
Mooi! Hier bij het water waar wij lopen heeft er ook een een dag gezeten. Ze blijven meestal maar kort. Hier zat hij de ganzen te pesten. En maar duiken en die ganzen maar in totale paniek. Super mooi en groot beest.
Het is een jonge vogel. De staart is nog bruin. Jammer dat die ring niet uit te lezen is om te zien waar hij vandaan komt. Misschien wel uit lauwersoog...
laeken schreef: ↑01 feb 2021 16:07
Het is een jonge vogel. De staart is nog bruin. Jammer dat die ring niet uit te lezen is om te zien waar hij vandaan komt. Misschien wel uit lauwersoog...
Emma schreef: ↑01 feb 2021 16:42
Je hebt er mooie foto's van gemaakt.
Toch denk ik dat ik mijn kleine hondje maar aan de lijn jou, als zo'n groterd boven mij vliegt
Hier hebben ze die plannen met het IJsselmeer en moerasgebied en windmolens
Als de Zeearend en de Visarend hier blijven en gaan nestelen, is het beschermt natuurgebied en blijven ze er vanaf hoop ik, er blijft weinig over als de bedenkers hun gang mogen gaan.
Visarend zat hier ook. Die was leuk. Vloog heel erg apart en leuk. En maar duiken op dat water. Echt van genoten. Nooit eerder gezien ook. En mijn favorieten hier zijn de raven. Die hebben we tegenwoordig in de tuin. Rarararaaaahhhh Geweldige vogels.
Ohh De vliegende deur.
Ik heb er meerdere kampeertochten aan gewijd ze van dichterbij te mogen zien maar helaas heb ik ze alleen hoog zien cirkelen. Wat een prachtige vogel.
Ik blijf de roofvogels allemaal zo bijzonder vinden.
Manuma schreef: ↑05 feb 2021 11:04
Ohh De vliegende deur.
Ik heb er meerdere kampeertochten aan gewijd ze van dichterbij te mogen zien maar helaas heb ik ze alleen hoog zien cirkelen. Wat een prachtige vogel.
Ik blijf de roofvogels allemaal zo bijzonder vinden.
Ik ben ook een roofvogelfan
Ze zijn prachtig en de Zeearend was gewoon uniek om zo even te kunnen zien, en inderdaad de vliegende deur, ik had deze foto ook nog gemaakt met links een Buizerd, en dat is dan opeens een kleine vogel.