Ik zeg trouwens per ongeluk Aas maar er zit helemaal geen aas bij. Ik bedoelde Heer. Later zeg ik het goed.
https://flic.kr/p/2kzeET2
Het idee heb ik gejat hoor

Moderator: moderatorteam
Spring is echt de meest introverte hond ooit volgens mij. Het is gewoon grappig hoe stoicijns die voor zich uit kan gaan zitten kijken. Zelfs terwijl ze iets heel leuk vindt.
Ik zeg in het begin Aas terwijl ik heer bedoel. Later zeg ik het wel goed.
Dus de kaart die je als Aas benoemd is wel degelijk een heer? Dat kan ik namelijk niet zien ;-(
Spring zat er al de hele tijd uit zichzelf terwijl ik met mijn moeder aan het knutselen was. Spring houdt van poseren geloof ik. Die kan ik overal neerzetten.
Die kop van Spring moest ik ook het hardste om lachen! Ze zit gewoon met haar ogen dicht steeds.
Spring kan alles!
Ik ben er al aan gewend maar zelfs ik moest er nog om lachen in dat filmpje.
Echt waar ? Kan Belle ook zo stoïcijns zitten te doen terwijl ze iets heel leuk vindt?Hanneke1991 schreef: ↑07 feb 2021 17:17 Wat leuk! Ik herken Belle exact in hoe Spring zit te doen. Die oren en die ogen enzo hahaha![]()
Als we iets rustigs leuks doen welsirene schreef: ↑08 feb 2021 13:55Echt waar ? Kan Belle ook zo stoïcijns zitten te doen terwijl ze iets heel leuk vindt?Hanneke1991 schreef: ↑07 feb 2021 17:17 Wat leuk! Ik herken Belle exact in hoe Spring zit te doen. Die oren en die ogen enzo hahaha![]()
Dat is ook wat ik denk, gezien de kaarten met handschoenen verschuift enzo.