Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik kan het in m'n vogelboekje, en via Google lens niet vinden, misschien weet iemand hier het? Het vogeltje heeft een heel lichte, tot witte onderkant.
En dan een specifieke? Want als ik zoek op vink dan zie ik er geen met een witte onderkant. Ze zijn of veel bonter of bruiner die ik online zo zie. Of mijn zoekkunsten zijn kapot
En dan een specifieke? Want als ik zoek op vink dan zie ik er geen met een witte onderkant. Ze zijn of veel bonter of bruiner die ik online zo zie. Of mijn zoekkunsten zijn kapot
Het vertekend misschien iets door de sneeuw maar het is echt een Vink, kijk maar naar de andere kenmerken.
Het vertekend misschien iets door de sneeuw maar het is echt een Vink, kijk maar naar de andere kenmerken.
Goh inderdaad ja
Dat kuifje ook precies. Ik keek net nog even verder en t moet inderdaad een vink zijn. Maar omdat het zo'n ontzettend licht buikje heeft, ook als de zon erop schijnt leek het wat anders. Dank je!
Goh inderdaad ja
Dat kuifje ook precies. Ik keek net nog even verder en t moet inderdaad een vink zijn. Maar omdat het zo'n ontzettend licht buikje heeft, ook als de zon erop schijnt leek het wat anders. Dank je!
Graag gedaan
En Botvink en Vink zijn hetzelfde, even voor Nanna
Het lijkt inderdaad op een vink. Maar absoluut niet op een gewone. Beter gezegd hij staat samen met een gewone vink op de foto en daarmee lijkt mij het verschil meteen duidelijk. Zou mij niks verbazen als dit een mutatie is die ver opgebleekt is of een kruising tussen een vink en een keep. Dat kan. Die bestaan.
Normaal zou ik zeggen vrouwtje vink. Maar zoals ik al zei. Daarmee staat ze samen op de foto en die is duidelijk heel anders. Ik had zelf vandaag heel toevallig een keep op de voerplek. Ze hebben honger door de sneeuw.
laeken schreef: ↑09 feb 2021 17:33
Het lijkt inderdaad op een vink. Maar absoluut niet op een gewone. Beter gezegd hij staat samen met een gewone vink op de foto en daarmee lijkt mij het verschil meteen duidelijk. Zou mij niks verbazen als dit een mutatie is die ver opgebleekt is of een kruising tussen een vink en een keep. Dat kan. Die bestaan.
Normaal zou ik zeggen vrouwtje vink. Maar zoals ik al zei. Daarmee staat ze samen op de foto en die is duidelijk heel anders. Ik had zelf vandaag heel toevallig een keep op de voerplek. Ze hebben honger door de sneeuw.
Toen ze vloog en de zon erop scheen gaf dat buikje bijna licht. Dus echt licht. Een kruising zou inderdaad kunnen ja.
We hebben al een paar dagen flink gestrooid met voer, er wordt erg goed van gegeten, plus je kan leuke foto's maken
Zoals deze gisteren