Moderator: moderatorteam
Team Terror Professioneel. Een wazig zonnetje, want Saharazand (maar heerlijk aangenaam) En de gelegenheidsroedel heeft zich goed vermaakt.
Ik wil eigenlijk veel meer over hem lezen
Met twee struinende brakken die absoluut geen wild in de neus mochten krijgen had ik nogal weinig gelegenheid voor een paar plaatjes. Ga je mee als fotograaf?
Ja kak, 2/3 van mijn honden waren stout, haha! Nog nooit meegemaakt
Haha, had dat 2 dagen eerder gevraagd dan had je hem mogen hebben, met geld en een bosje bloemen toe
Hahaha, als Zahra loops is mag ie wel hier.Sandra&co schreef: ↑25 feb 2021 16:31Haha, had dat 2 dagen eerder gevraagd dan had je hem mogen hebben, met geld en een bosje bloemen toeSofi was loops en het énige waar hij aan dacht was dat. Alles waar ze lag werd afgelebberd, Sofi werd continue lastiggevallen, gezeur, oftewel, blauwe ballen waar je u tegen zegt. En de wereld mocht het weten. Ik werd helemaal waus van hem. Per vandaag lijkt het gelukkig weer minder te worden. Volgende keer gaat hij uit logeren, wat ik je brom. Ópduvelen.
Deal hoor. Aan zo'n knappe dame wil hij zijn maagdelijkheid vast graag verliezensjm schreef: ↑25 feb 2021 19:10Hahaha, als Zahra loops is mag ie wel hier.Sandra&co schreef: ↑25 feb 2021 16:31Haha, had dat 2 dagen eerder gevraagd dan had je hem mogen hebben, met geld en een bosje bloemen toeSofi was loops en het énige waar hij aan dacht was dat. Alles waar ze lag werd afgelebberd, Sofi werd continue lastiggevallen, gezeur, oftewel, blauwe ballen waar je u tegen zegt. En de wereld mocht het weten. Ik werd helemaal waus van hem. Per vandaag lijkt het gelukkig weer minder te worden. Volgende keer gaat hij uit logeren, wat ik je brom. Ópduvelen.
![]()
![]()
Misschien kan die herder er dan ook nog even op, krijgen we een soort Chara look-a-likes én windhonden.