Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stom x2

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Hylos
Zeer actief
Aantal honden: 2

Stom x2

Ongelezen bericht door Hylos »

Naar huis gaan is stom :tong:

Afbeelding

Want het was zo leuk op de heide en in het bos (en stervenskoud, ist al bijna klaar met die rotwind?!).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oh en Xavi wil graag nog even zeggen dat hij boos was gisteravond want het was 17 graden in de hondenkamer dus er moest een extra kleed komen en tot die tijd bleef ie hier staan bozig doen. :klaar:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BieneMaya
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leonberger x Pyreneese berghond
Aantal honden: 1

Re: Stom x2

Ongelezen bericht door BieneMaya »

:LOL: :LOL: in de auto beide de oortjes plat :I:
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Haha die blikken!
Til je ze altijd over zo'n wildrooster heen?
Hylos
Zeer actief

BieneMaya schreef: 05 jan 2021 17:29 :LOL: :LOL: in de auto beide de oortjes plat :I:
Haha ja, Voske houdt er niet van en Xavi vindt de kofferbak stom
Persistence schreef: 05 jan 2021 17:40 Haha die blikken!
Til je ze altijd over zo'n wildrooster heen?
Nee, ze lopen er langs, kan net!
Xavi heeft als pup een poging gedaan over zo'n ding heen te rennen. Dat was dus 1 x en nooit weer. :tongue:

Vos had dat ook en de keer daarna raakte ze het schrikdraad aan. Nu wacht zij dus ook keurig tot het hekje open gaat. :engel:
Afbeelding
Afbeelding
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising

Ongelezen bericht door GrethavW »

Hahahahahaha, die kop van Xavi op de trap :LOL:
Ze kunnen je met hun blik precies vertellen wat ze er van vinden en wat ze willen, heerlijk :I:

Dat je Xavi aan de flex durft te hebben? Ik durf dat niet aan. Gebruik hem wel eens, maar alleen als 2e extra lijn.
Afbeelding
Hylos
Zeer actief

GrethavW schreef: 06 jan 2021 19:24 Hahahahahaha, die kop van Xavi op de trap :LOL:
Ze kunnen je met hun blik precies vertellen wat ze er van vinden en wat ze willen, heerlijk :I:

Dat je Xavi aan de flex durft te hebben? Ik durf dat niet aan. Gebruik hem wel eens, maar alleen als 2e extra lijn.
Zo, 10 jaar later deze reactie.. oeps :engel:

Xavi is wel een stuk lichter dan Bronco, ik kan hem prima houden zo mocht dat nodig zijn
Ik heb hem hier altijd aan de flex, toen we nog in de stad woonden wel vaker aan een korte lijn dan heb je meer controle.. met hardlopen gaat ie daarom wel aan een korte lijn (die 2 x per jaar :LOL: )
Maar er gebeurt eigenlijk nooit iets (kom hier toch niks tegen), ja op straat soms als er een trekker langs komt bijvoorbeeld maar dan heeft hij ook zijn tuig om en dan pak ik die vast.
Met de flex heeft hij ook de ruimte en dan trekt hij niet zo, mijn schouder en rug kunnen dat helaas echt niet meer hebben.
Jij gebruikt een lange lijn met Bronco of altijd een korte?
Afbeelding
Afbeelding
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising

Ongelezen bericht door GrethavW »

Hylos schreef: 03 mar 2021 12:50
GrethavW schreef: 06 jan 2021 19:24 Hahahahahaha, die kop van Xavi op de trap :LOL:

Zo, 10 jaar later deze reactie.. oeps :engel:

Xavi is wel een stuk lichter dan Bronco, ik kan hem prima houden zo mocht dat nodig zijn
Ik heb hem hier altijd aan de flex, toen we nog in de stad woonden wel vaker aan een korte lijn dan heb je meer controle.. met hardlopen gaat ie daarom wel aan een korte lijn (die 2 x per jaar :LOL: )
Maar er gebeurt eigenlijk nooit iets (kom hier toch niks tegen), ja op straat soms als er een trekker langs komt bijvoorbeeld maar dan heeft hij ook zijn tuig om en dan pak ik die vast.
Met de flex heeft hij ook de ruimte en dan trekt hij niet zo, mijn schouder en rug kunnen dat helaas echt niet meer hebben.
Jij gebruikt een lange lijn met Bronco of altijd een korte?
Hij loopt met pies en poep rondjes gewoon aan de korte lijn. Als we gaan wandelen een longeerlijn van 8 m. Mits hij zich gedraagt tenminste. Ik heb altijd nog de korte lijn en de halti bij me en als hij teveel trekt doe ik die erbij om. Dat gebeurt gelukkig steeds minder vaak.
Waarom ik zo reageerde op de flex is omdat ik vaak gehoord en gelezen heb dat Staff-achtigen deze ook met gemak slopen. Juist door de plotselinge klappen als ze wat zien. Zelfs de Flexi giant.
En dat vind ik doodeng. Daarom durf ik hem niet alleen te gebruiken. Alleen als extra lijn.
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

Ik vind Xavi echt zo geweldig :I:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”