Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Toto

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Doyaquba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Toto

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Je zou maar Cataleya heten en dan altijd Tootje of Toto worden genoemd :tongue: maar wel heel blij met mijn lekkere (lease)puber :I:

Ze is loeisterk, zo gespierd heb ik nog geen hond van 9 maanden gezien, ontzettend slim (ze probeert me altijd een stap voor te zijn), snel, wendbaar. Maar altijd vrolijk en ontzettend lief.
Een boxerteefje zoals ze horen te zijn vind ik, qua karakter. Moet eigenlijk eens een filmpje maken van een poging tot gehoorzaamheidstraining. Bloedfanatiek, maar ze bedenkt ook altijd weer nieuwe dingen erbij :lekkerpuh:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Toto

Ongelezen bericht door crutz »

knappe dame hoor en ook mooie open neusgaten
Doyaquba
Zeer actief

crutz schreef: 04 mar 2021 15:00 knappe dame hoor en ook mooie open neusgaten
Dankjewel! Ja dat heeft mams goed aan haar kinderen doorgegeven :mrgreen:
Doyaquba
Zeer actief

Zinodo schreef: 04 mar 2021 15:16 Grappige oortjes heeft ze! :lol1:
Perfecte oren voor couperen :roll: ze willen heel graag staan dus meestal staan ze half rechtop/half hangend (standje vliegende non). Dus we tapen de oren om ze dan maar zo te laten hangen, dan liggen ze nog enigzins aan het hoofd, lukt maar half, ja voor de foto eventjes. Maar eigenlijk is het een klein drama. On the bright side: er zijn toch geen shows :tongue:
Maar die krul erin komt dus van de leukoplast

Wie dat heeft bedacht in de rasstandaard van een ras dat voorheen gecoupeerd werd :O:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Doyaquba schreef: 04 mar 2021 15:24
Perfecte oren voor couperen :roll: ze willen heel graag staan dus meestal staan ze half rechtop/half hangend (standje vliegende non). Dus we tapen de oren om ze dan maar zo te laten hangen, dan liggen ze nog enigzins aan het hoofd, lukt maar half, ja voor de foto eventjes. Maar eigenlijk is het een klein drama. On the bright side: er zijn toch geen shows :tongue:

Wie dat heeft bedacht in de rasstandaard van een ras dat voorheen gecoupeerd werd :O:

ik wilde al schrijven, ze hangen nog in standje tape, maar dat klopt dus :LOL:
Doyaquba
Zeer actief

Zinodo schreef: 04 mar 2021 15:27
Doyaquba schreef: 04 mar 2021 15:24

Oh ja. Nee. Dan vind ik het minder leuk sorry :LOL:
Ja nee ik ook, doe mij maar reuen, die hebben meestal vanzelf prachtige flappers
Doyaquba
Zeer actief

crutz schreef: 04 mar 2021 15:27
ik wilde al schrijven, ze hangen nog in standje tape, maar dat klopt dus :LOL:
Ja ik ga daar ook heus niet stiekem over doen, maar het is wel ergelijk dat ze al zo oud is en het nog steeds drama is. Ze heeft overal veel spierspanning maar dus ook ín het oor. Trekt ze steeds omhoog. Geen drama, maar het doet wel af aan de vorm van het hoofd en ze was nog niet afgeschreven voor ooit shows (en tijdens de FGK bij ons telt het ook mee, die keurmeesters kunnen daar niet allemaal goed omheen kijken)
Doyaquba
Zeer actief

Zinodo schreef: 04 mar 2021 15:33
Oh echt, is dat geslachtsverbonden?
Ja, al weet ik niet zo goed waarom. Reuenoren zijn meestal wat dikker, dus die krijgen niet zo'n rare vouw in het midden die voor vliegende non-oren zorgt.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Ik vind het een geweldig mooi hondje,
Doyaquba
Zeer actief

S@ndr@ schreef: 05 mar 2021 04:01 Ik vind het een geweldig mooi hondje,
Dankje! Ik vind haar ook fantastisch, maar misschien zeg ik dat omdat ik haar heb uitgezocht uit 't nest :tongue:
Ze is wel een aan de kleinere kant (25 kg nu, dus wordt iets van 26-27 en maar iets van 56 cm hoog) , niet verwacht gezien haar afstamming. Perfect middenmaatje hoor, maar wel de kleinste thuis
Doyaquba
Zeer actief

Dit is zoals haar oren zitten nu na een week zonder plakkers. Het ene oor lijkt nu goed, het andere oor staat nog steeds ver af :tongue: maar goed het is ook wel een figuur, dus was te verwachten. Nog een kleine hoop dat ze goed komen, want ze zaten maandenlang beide ver afstaand.
Vind haar nog steeds leuk en lief en mooi :I:

Afbeelding
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Ik ben ook gek op vliegoren, zou het liefst hebben dat nooit meer iemand oren plakte :D
Afbeelding
Doyaquba
Zeer actief

Lothian schreef: 13 mar 2021 20:06 Ik ben ook gek op vliegoren, zou het liefst hebben dat nooit meer iemand oren plakte :D
Moet al naar 2 honden met naar achter gevouwen oren kijken vanwege niet plakken. :tongue: Bij de andere twee hangen ze van nature goed. Ik vind het wel afdoen aan de kopvorm als ze naar achteren vallen of vliegen.
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Snap ik wel hoor, als je een rashond hebt heb je dat toch deels ook omdat je een bepaald uiterlijk aantrekkelijk vindt. Ik ben daar zelf nogal breed in dus het maakt mij nooit zo uit :cool2:
Afbeelding
Doyaquba
Zeer actief

Lothian schreef: 13 mar 2021 21:58 Snap ik wel hoor, als je een rashond hebt heb je dat toch deels ook omdat je een bepaald uiterlijk aantrekkelijk vindt. Ik ben daar zelf nogal breed in dus het maakt mij nooit zo uit :cool2:
Als ik een leuk mixje had liet ik het ook gaan. Als we geen shows zouden lopen ook. Maar ik heb niets met die halve oren. Of hangen of staan, maar er tussenin vind ik gewoon niet echt aantrekkelijk. Natuurlijk kijk je er doorheen maar van mooie flappers geniet ik elke dag. Als ze besluiten lekker eigenwijs te zijn, so be it. :mrgreen: Na haar verjaardag heeft het geen zin meer dus we zullen zien of ze dan beide hangen in rust of niet. Als ze aan het racen is buiten staan ze sowieso op stand vliegeren hoor!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”