Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Heerlijke donderstraaltjes

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Heerlijke donderstraaltjes

Ongelezen bericht door blondie »

Snap de verwarring soms bij mensen. We lopen voor veel mensen weer met 2 herders.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Als je goed kijkt natuurlijk niet.. stelletje donderstraaltjes zijn het :I:
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Heerlijke donderstraaltjes

Ongelezen bericht door laeken »

Ga je nog een DNA test op haar loslaten? Ik ben wel benieuwd. Ik vind haar erg leuk en mooi. Leuk stel ook zo samen.
Afbeelding
Doyaquba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Een herder en een herder-light :I: :I:
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Mooi stel samen!
blondie
Zeer actief

laeken schreef: 30 mar 2021 14:03 Ga je nog een DNA test op haar loslaten? Ik ben wel benieuwd. Ik vind haar erg leuk en mooi. Leuk stel ook zo samen.
Ze zijn zo leuk samen, ook buiten, dat gedol en gedoe om stokjes en speeltjes ook en Aki die alles maar ondergaat of in het spel meegaat.
Ze is soms net een hinde, en ook zo'n blij ei.
Aak trouwens ook die is terug in de tijd aan het gaan.
Het blijft een genot om een stel honden te hebben die elkaars taal begrijpen en daardoor ook goed samen kunnen spelen. Jol en Bluf en Jol en Aki was toch anders. Die begrepen elkaar ook wel, maar verschil in gedrag en karakters was te groot om echt met elkaar te dollen zoals ik het nu zie gebeuren.
En niet alleen dollen, ook aan onderlinge verzorging wordt gedaan. (Oogjes schoonmaken, oren uitwassen etc..)

Wil die Embark zeker in de nabije toekomst laten doen, maar moet wel even goed weten welke test dan en dat ik de uitslagen dan ook wel begrijp. En had al eerder aangegeven dat ik er even geld voor moet reserveren. Vanaf dat ze kwam is er aardig wat geld doorheen gegaan aan dokterskosten en allerlei speciaal voer en supplementen.
Reden is nieuwsgierigheid van wat voor rassen erin schuil gaan.
Ze heeft toch wat behoorlijke uiterlijke trekken, zeker nu ze wat aankomt ook, van de DH. Maar ook bepaalde felheid qua bijten als je uitdaagt of haar geïnteresseerd maakt in speeltjes, zie je die karaktertrekken in terug.

Twijfel dus nog sterk over de eventuele andere rassen, het kan collie zijn, maar ook een windhond achtige. De lange stelten en haar neus en oog vorm neigen daar toch meer naar. Karakter soms, eigenzinnig prinsesje met een duidelijke eigen wil. Maar soms dus ook een hond die enorm veel contact maakt met ons als baasjes, bijna zit te glunderen als ze iets goed doet en wij dat goed vinden van haar :cheer: en ook naar vreemde mensen toe totaal niet afstandelijk.
Dennenappel
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Heerlijk genieten zo, wat een prachtig stel.
Ik gok alvast duitse herder natuurlijk, en een scheutje husky.
De rest geen idee. Ben heel benieuwd mocht je het een keer laten doen.
blondie
Zeer actief

Nanna schreef: 31 mar 2021 11:54 Die riemen storen me mateloos😎
Volgende keer wil ik losse honden zien.🧐
:mrgreen: Dit was op een plek binnen de bebouwde kom waar ze sowieso niet los mogen. Mooi plekje, schelpenpaadje ergens langs heen maar geen losloop stuk.
Andere losloop plek gaat Aki wel los, maar ligt langs een weg, en geen hekken omheen.
Chara is nog te veel alert op dingen vreten (stront, verpakking van voedsel) en katten.. en hoe ze op kleine hondjes reageert als ze los is weet ik ook niet zeker.. terugroepen lukt nog niet goed genoeg, niet met voedsel en ook niet met speeltjes ter afleiding nog.
Ze is overigens wel ok met andere honden klein of groot, dat heb ik uiteraard wel al een paar keer toegestaan bij Ok mensen en honden.

Naast een weg laat ik haar dus ook absoluut nog niet los :wink:

Maar je hebt gelijk hoor los is veel leuker, en ik ben ook erg benieuwd hoe ze dan onderling gaan lopen darren en rennen. Heel eerlijk.. volgende keer wil ik foto's kunnen plaatsen op strand. Zijn we ook nog niet geweest :engel:
Maar het is me er eentje die Chara, ook erg alert op bijvoorbeeld paarden/schapen etc.. zolang ze nog niet echt goed te peilen is , durf ik het los ook niet aan. Ze is retesnel en best groot hé.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Ik vind het echt zo'n leuk duo. :I:
Afbeelding
Charlie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Charlie »

:I: :I: :I: :I: :I: Oh, wat een heerlijkheidjes...... is genieten :I: :I: :I: :I: :I: :I:
Groetjes Charlie

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”