Persistence schreef: ↑24 apr 2021 07:52
Dat is zo ongeveer Victors formaat! Ik ben echt positief verrast. Zijn ze allemaal zo veelzijdig in wat ze leuk vinden?
Eigenlijk zijn ze allemaal zo veelzijdig ja. Zowel mijn rasechte Peruanen als de mixjes. De Peruanen zijn doorgaans geen hele gedreven sporthonden (die tot het gaatje gaan) maar ze vinden eigenlijk alles wel leuk om te doen.
Met mijn eerste Peruaan Mullu deed ik combisport en allerlei trucjes en voor de lol wat doggydance.
Met Atoq en Qhilla heb ik in de hoogste klasse agility gelopen en die vonden allebei ook echt alles leuk. Qhilla heeft nooit gezwommen (ze houdt wel van water maar zwemt niet) maar Atoq vond zwemmen ook heel leuk.
Met Doña heb ik twee waterwerk workshops gedaan, die sprong zo van de boot en trok de boot naar de kant. Ook met Doña liep ik agility maar die had wat meer moeite met druk. Spring is in voor alles. Canicross, dogsurvival en scooter (voor de step) zijn haar favoriet. Daar is ze echt superfanatiek. Ik wilde graag agility met haar doen maar dat was niet echt haar ding. Ze deed het wel, en ik heb ook de hoogste klasse snel gehaald maar ze deed het alleen maar voor mij. Daar ben ik mee gestopt. En Ren is echt voor alles in. Die is ook echt vol overgave met alles. Zwemmen, rennen, detectie, trukjes...het maakt hem allemaal niet uit