Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Op de renbaan

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Op de renbaan

Ongelezen bericht door Lothian »

Schitterend, en ook heel mooi op de foto gezet!
Afbeelding
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Heel leuk om te zien. Was vandaag voor het eerst met Bella bij de niet-windhonden en er waren alleen maar staffords (en aanverwanten).
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Oh Wauw... Ik wil ze allemaal. Wat een condities ook joh, die spieren!
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Mooie foto's heb je weer gemaakt!
Sommige honden vind ik echter wel zéér schraal.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Prachtig! :I:
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Hoe krijgen ze die honden zo gespierd & afgetraind? :mann: Zij hebben toch ook niet elke dag beschikking tot zo'n renbaan om te trainen?
Wildflower
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collies

Ongelezen bericht door Wildflower »

Wat een gave foto’s! De eerste is net mijn Dirkje in windhond-uitvoering.
Galga's
Zeer actief
Mijn ras(sen): Galgo espanol, Silken windhound en Afghaanse windhond
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Galga's »

Leuk, Nanna! Mocht je zomaar op het terrein? Bij ons mogen alleen leden komen, geen bezoekers. Ik blijf er zo van genieten. Wij hadden zaterdag een aantal puppy ritten (hele korte stukjes). 2 Barsoi puppy's voor het eerst. Die knuffelden zo lekker :lief:

Windhonden hebben de bouw en er is eigenlijk weinig voor nodig om er zo gespierd uit te zien. Veel mensen fietsen ook met hun windhonden. Ik loop lekker door en ze gaan regelmatig los. En goed opletten dat ze niet te veel eten.

Persistence schreef: 25 apr 2021 15:41 Heel leuk om te zien. Was vandaag voor het eerst met Bella bij de niet-windhonden en er waren alleen maar staffords (en aanverwanten).
Dan was je bij de WRA. Rijd de volgende keer op een zaterdag 'een stukje' verder, naar Lelystad. Daar lopen de windhonden en niet-windhonden ritten door elkaar. Vanwege corona mogen helaas momenteel alleen leden komen trainen.
Afbeelding
katerke
Zeer actief

Ongelezen bericht door katerke »

Waaw hele mooie foto s en prachtige honden

Hoe hard rennen ze ongeveer?
Galga's
Zeer actief
Mijn ras(sen): Galgo espanol, Silken windhound en Afghaanse windhond

Ongelezen bericht door Galga's »

katerke schreef: 26 apr 2021 08:03 Hoe hard rennen ze ongeveer?
De snelle whippets in Lelystad doen 21 seconden over 350 meter, dus zo'n 60 km/uur. Greyhounds zijn sneller.
Afbeelding
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Nanna schreef: 25 apr 2021 23:42 Afbeelding
Wauw!! Die vind ik echt prachtig :I:
katerke
Zeer actief

Ongelezen bericht door katerke »

waaw dat is snel

Wel gaaf om te zien denk

Prachtige honden zijn het wel
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Geloof ik direct.
Ook omdat ik Aki wat te gezet vond, en DA en een andere in de praktijk vond van niet.. haar eigen honden waren net zo of wat dikker zelfs. Een daarvan had ook een herder.
Ik zag geen taille meer bij Aki en ik voelde nauwelijks nog zijn ribben. Dat vind ik dan echt wel te dik :oeps:

Meer de hond op foto 2 waar het mij wat bij opviel. En meer omdat ik bij onze kruising wat twijfel welke bouw nu een beetje aan te houden. Dacht eerst dat ze toch groot stuk Saluki had. Maar als dat zo is, dan moet ik stoppen met bijvoeren nu. Terwijl DA nu nog steeds vind dat er wat bij kan.
Zal kijken of ik goede foto heb van haar vandaag. Zet wel in een foto topic.

En uiteraard nogmaals, prachtige foto's en je ziet echt dat de ontwikkeling van de spieren van die honden enorm is.
Saba
Zeer actief

Ongelezen bericht door Saba »

Afbeelding
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

blondie schreef: 26 apr 2021 16:16 Geloof ik direct.
Ook omdat ik Aki wat te gezet vond, en DA en een andere in de praktijk vond van niet.. haar eigen honden waren net zo of wat dikker zelfs. Een daarvan had ook een herder.
Ik zag geen taille meer bij Aki en ik voelde nauwelijks nog zijn ribben. Dat vind ik dan echt wel te dik :oeps:

Meer de hond op foto 2 waar het mij wat bij opviel. En meer omdat ik bij onze kruising wat twijfel welke bouw nu een beetje aan te houden. Dacht eerst dat ze toch groot stuk Saluki had. Maar als dat zo is, dan moet ik stoppen met bijvoeren nu. Terwijl DA nu nog steeds vind dat er wat bij kan.

En uiteraard nogmaals, prachtige foto's en je ziet echt dat de ontwikkeling van de spieren van die honden enorm is.
Dat is een kwestie van goed voelen toch? Ik vond het bij Abel ook lastig hoor, omdat ik geen idee had hoe hij uit zou groeien en wat de juiste proporties zijn. Maar hij is een keer bij Heukels geweest en het eerste wat ze zei is dat zijn vetlaagje te duidelijk aanwezig was :oeps: Toen wist ik direct dat Jip eigenlijk ook wel wat mocht afvallen. Nu zijn ze allebei een kilo lichter en dat klinkt helemaal niet veel, maar het verschil is echt te zien en te voelen.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

natalie schreef: 26 apr 2021 17:01
blondie schreef: 26 apr 2021 16:16 Geloof ik direct.

Dat is een kwestie van goed voelen toch? Ik vond het bij Abel ook lastig hoor, omdat ik geen idee had hoe hij uit zou groeien en wat de juiste proporties zijn. Maar hij is een keer bij Heukels geweest en het eerste wat ze zei is dat zijn vetlaagje te duidelijk aanwezig was :oeps: Toen wist ik direct dat Jip eigenlijk ook wel wat mocht afvallen. Nu zijn ze allebei een kilo lichter en dat klinkt helemaal niet veel, maar het verschil is echt te zien en te voelen.
Ik ga ook gewoon uit van wat ik voel, zowel bij mijn kruisingen als mijn rashond. Mila is een kleine en vrij tengere teef en is met het minimale gewicht volgens de rasomschrijvingen (18 of 20 kilo) best aan de mollige kant, 17 kilo is voor haar perfect. Als ik de ribben makkelijk kan voelen en de bespiering is in orde, dan vind ik het oké. Ze hoeven geen heel zware sportieve prestaties te leveren, dus het komt niet heel nauw, maar ik let er wel op dat de kilo's er niet aan sluipen.
Hylos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hylos »

Wauw, mooi!!
Vooral die Silken :I:
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”