Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Chihuahua doodgebeten

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Chihuahua doodgebeten

Ongelezen bericht door Jackira »

Tineke schreef: 25 apr 2021 07:02

In de stad alhier loopt een man met zo'n toeter.
Hij is soms verward en het is best een flinke vent met een baard en soms zet hij een soort tulband op en dan ook nog die vuvuzela erbij.
Aan het begin van de coronacrisis liep hij op mensen af die bij elkaar stonden ging er achter staan en dan toeterde hij en riep anderhalve meter afstand.
Die mensen schrokken zich echt dood, en dan keken ze om en zagen hem dan staan en waren zo weg :mrgreen:
:LOL:
lilalila
Zeer actief
Mijn ras(sen): een pippa
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door lilalila »

Ik had vandaag een hartverzakking, op een smal pad in losloopgebied loopt er ineens een blauw/grijze stafford los op ons af.
De baasje hebben geen flauw idee, wat voor soort hond ze eigenlijk hebben. Vinden dat die maar even lekker moet gaan spelen...
Echt doodeng.
Gewoonlijk kom ik die beesten zeer zelden tegen, maar nu met Corona dus ook bij ons.
Afbeelding
Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jackira »

Als ik een stafford of dergelijke loslopend aan zie komen gooi ik altijd snel een jachtlijn om Shira en ga dan naar de baasjes roepen "ze kan daar niet mee, niet hierheen komen hoor". Dan schrikken zij ook want Shira is heel groot. Shira kan er best mee omgaan en ze loopt dan heel verbaasd naast me waarom ze aangelijnd wordt :mrgreen: . Dan krijgt ze een frolicje.

Datzelfde doe ik ook als er een rottweiler aankomt. Daar kan ze dan weer niet mee overweg dus dat is wel noodzaak. :mrgreen:
BieneMaya
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leonberger x Pyreneese berghond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door BieneMaya »

Dat zeg ik ook vaak maar dan krijg ik soms nog te horen.. ja maar die van mij is ook groot en dan kunnen ze lekker spelen en beuken. NEE! Rot op met je joekel!
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”