Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ohw, ja dat kan ik me voorstellen zeg, ik heb af en toe periodes dat ik belachelijke werktijden heb en heel veel en dan word ik ook hardgillend gek dat ik niet kan en mag zeg maar, zodra het kan ga ik dan ook weer.. hopelijk gaat je gezondheid snel weer goed en kun je weer op stap
hij is zeker wel geliefd door de camera en heel soms zou ik willen dat ik wist waar het batterij klepje zit die andere twee gaan ook wel eens in slaapstand zeg maar
Mooie foto’s. Ik neem haast nooit mijn camera mee, we lopen elke keer dezelfde ronde, dus heb geen zin in constant dezelfde foto’s.
Plus dat Gerard dan door blijft lopen, dan staan die honden al helemaal nooit stil. Zonder Gerard krijg ik ze al niet makkelijk op de foto. Constant in beweging. En ik hou ook niet van het gesjouw met een fototas.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Ik fotografeer al bijna nooit als hij stilstaat, camera in mijn rugzak en gaan, heb ik er t minste last van.. mijn eerste hond had ik veel te weinig foto`s van, zeg maar bijna niets en dat vind ik nu nog steeds zo jammer en dat valt ook niet meer terug te draaien , dus ik sleep wel hoor en omgeving veranderd met de seizoenen , en je het er alle keren maar zo`n klein stukje omgeving op.. dus daar heb ik dan weer geen erg in.. ik wil graag die herinneringen vast leggen ..