Enige voordeel van al die regen de laatste tijd.. de natuur is geexplodeerd.

Moderator: moderatorteam
Help me even???Nanna schreef: ↑20 mei 2021 20:45GMTAGrethavW schreef: ↑20 mei 2021 20:42 Ik vind het een perfect voorjaar. Vaak zelfs aan de warme kant. De meeste regen valt in buien en veel 's avonds.
Tussen de buien door is er ruimte zat om te genieten van de natuur.
Ik kijk met angst en beven naar de komende zomer. Volgens mij knalt de temperatuur binnenkort (ruim) boven de 20 graden en blijft dat zo t/m september.![]()
Moet er niet aan denken. Geniet voorlopig nog wel even van de frisse regen![]()
![]()
Oh wacht, ben er al achter.GrethavW schreef: ↑20 mei 2021 21:11Help me even???Nanna schreef: ↑20 mei 2021 20:45GMTAGrethavW schreef: ↑20 mei 2021 20:42 Ik vind het een perfect voorjaar. Vaak zelfs aan de warme kant. De meeste regen valt in buien en veel 's avonds.
Ik kijk met angst en beven naar de komende zomer. Volgens mij knalt de temperatuur binnenkort (ruim) boven de 20 graden en blijft dat zo t/m september.![]()
![]()
Precies.Cleva schreef: ↑20 mei 2021 22:05Ik ook. Het is nog maar mei. Het hoort in ons zeeklimaat gewoon nat en niet 40 graden te zijn. Dat dat eind juli gebeurt, vooruit dan maar maar ik vind dit een heerlijk, fris, prettig voorjaar.GrethavW schreef: ↑20 mei 2021 20:42 Het is zo mooi nu. Mooie foto's ook.
Ik vind het een perfect voorjaar. Vaak zelfs aan de warme kant. De meeste regen valt in buien en veel 's avonds.
Mooie wolken ook.
Dit kan me veel meer bekoren dan dat bruine geknetter.
Huh? Ik dacht dat jij juist altijd zonder jas liep?Nanna schreef: ↑20 mei 2021 23:12 Mijn voorkeur gaat uit naar een koele droge en uiterst kleurige herfst.
Maar dit jonge groen vind ik ook fijn. En van roze bloesem tegen een blauwe lucht word ik helemaal blij!
Ik,vind de zoner niks omdat het veel te heet is en je verplicht in een shirt moet lopen. Ik wil godverdomme mijn handige jas aan!
Nou, boven de 20 graden hoeft het van mij ook niet te komen.... maar al die wind en regen van de laatste tijd hoeft van mij ook niet.GrethavW schreef: ↑20 mei 2021 20:42 Het is zo mooi nu. Mooie foto's ook.
Ik vind het een perfect voorjaar. Vaak zelfs aan de warme kant. De meeste regen valt in buien en veel 's avonds.
Ja, dan vraag je er ook omHylos schreef: ↑22 mei 2021 13:38Nou, boven de 20 graden hoeft het van mij ook niet te komen.... maar al die wind en regen van de laatste tijd hoeft van mij ook niet.GrethavW schreef: ↑20 mei 2021 20:42 Het is zo mooi nu. Mooie foto's ook.
Het is hier bar en boos zo nu en dan met hele dagen regen en erg weinig zon.
De bloemen border staat half onder water, grote modderige waterplassen in het gras, de rododendron ligt half op de grond en de bloemen worden lelijk, de kastanje verliest zijn bloesem door de hagel en wind van laatst. Alles wat uitkomt is zeiknat, hangt, verliest zn bloempjes![]()
Ik vind het stom. Maargoed, dit gebied heet niet voor niks "de marschen".![]()