Haar website.
Ik ben nog altijd skeptisch. Bunny zegt soms rake dingen als See Mom wanneer ze net via een spiegel naar haar eigenaresse heeft gekeken, of bijvoorbeeld Mom Help Scritches of Play Now Ball. Maar vaak vind ik wel dat er erg naar een betekenis gezocht wordt en ook dat de conversatie nogal self fulfilling is; na Play Now Ball pakt baasje een bal en gaat ermee spelen, maar daarmee is Bunnies intentie niet bewezen. Het helpt niet dat Bunny vaak een beetje uitdrukkingsloos bij haar knoppen blijft staan in plaats van dat ze dan zelf alvast naar haar bal sprint.
Of ze zegt dingen als Help Sound Upstairs en dan gaat haar baas natuurlijk luisteren en bevestigen dat er een geluid is.
De baas zegt zelf ook skeptisch te zijn maar is ondertussen op Instagram wel aan het jubelen over hoe Bunny steeds ingewikkeldere taalconcepten snapt als Tomorrow en We.

Ik ben gewoon erg benieuwd wat jullie er van vinden. Ik blijf het kijken, want ik vind het interessant en Bunny is een scheetje. En mijn honden begrijpen best veel van de volzinnen die ik altijd tegen ze spreek - maar betekent dat ook dat zij zouden terugpraten als ze daar de stembanden voor hadden?