Moderator: moderatorteam
Hangt af in hoeverre ik me laat ondersteunen maar gemiddeld 120km. (Beide accu’s dus samen)
Het is even wennen. Vooral bij het stoppen voor rood en dan weer opstarten. Maar toch is het zalig. Kom echt op plekken waar ik nooit geweest ben.
Nou, absoluut waar. Nu nog kijken wat ik met de zadelpijn doe, want die is tartend...... Maar de fiets is bij wijze van goddelijk. Haha. En Vince vindt het ook heerlijk i.t.t. de doggyride.
Dat is het ook echt. Beetje sjezen door de provincie. Ik rijd echt op die nummers zeg maar. Dat zijn nl. mooie bredere fietspaden, uitzonderingen daargelaten. (laantje Blom...... geloof me....... zucht)
Een gelzadel is voor lange afstanden echt niet fijn.Persistence schreef: ↑17 jun 2021 19:32 Geweldig om te zien! Gek genoeg krijg je van zachte zadels vaak meer zadelpijn dan van een wat hardere, is mijn ervaring tenminste.
Of fiets je elke keer ook 120km?![]()
Ja afstellen is ook cruciaal.Doyaquba schreef: ↑17 jun 2021 20:39 Zadelpijn kan ook komen door een te breed zadel, te zacht, te schuin, niet schuin genoeg etc. Dat kan je beter even netjes laten afstellen zodat je echt goed op de fiets zit, dan hou je het makkelijk 60-80 km vol zonder pijn na wat oefening. (Zegt de wielrenster haha)
Wel echt een hele mooie bakfiets zeg! Daar ga je veel plezier van hebben
Ja, mooi he?! Vince vindt het heerlijk, hij staat erin, zit erin en ligt erin. Dus blijkbaar is het bakje wel fijn voor hem.Wildflower schreef: ↑17 jun 2021 20:53 Geweldig Hilly!
Wat een prachtige bakfiets.
Fijn dat Vince de bakfiets wel prettig vindt. Hij kijkt ook heel tevreden.![]()
Ja dat deurtje is ideaal.
Voor mij was het ook de urban of deze en toch gekozen dus voor deze.