Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wat ben ik blij dat ik 3 maanden geleden ben begonnen met aquarelleren.
Geniet er zo van. Heerlijk ontspannen momentje voor mezelf. Langzaam krijg ik steeds meer door hoe het werkt (qua hoeveelheid water die je gebruikt en het verdunnen van de verf).
Op deze 2 ben ik tot nu het meest trots. Vooral omdat ik hiervoor geen voorbeelden, tutorials o.i.d. gebruikt heb.
De tweede heb ik vanavond gemaakt. Lekker buiten op de veranda.
Zo leuk deze reacties.
Zelf zie ik wel dat het steeds beter wordt, maar vind het nog raar dat mensen het zouden willen kopen.
Zelfs onderteken heb ik pas voor het eerst gedaan bij degene in het openingsbericht.
Nat in nat is inderdaad lastig, maar wel het leukste om te doen. En de effecten ervan zijn vaak zo gaaf en vaak een verassing.
Blaadjes vind ik heel erg moeilijk, daar blijf ik mee worstelen. Maar goed, ook dat zal ooit lukken.
@Cleva, echt leuk dat je dat zo ziet. Ik heb er inderdaad echt mijn tanden in gezet, maar dat lukt ook omdat ik er zoveel plezier in heb.
Denk alleen niet dat ik heel realistisch wil gaan schilderen. Juist het losse trok me aan bij aquarel. En eigenlijk is dat nog lastiger dan realistisch werken. Ik denk vaak nog teveel na.
Het is een heerlijke hobby waar je niet veel voor nodig hebt, geen zooitje geeft en ook zo weer opgeruimd is als je klaar bent.
GrethavW schreef: ↑19 jun 2021 22:52
Zo leuk deze reacties.
Zelf zie ik wel dat het steeds beter wordt, maar vind het nog raar dat mensen het zouden willen kopen.
Zelfs onderteken heb ik pas voor het eerst gedaan bij degene in het openingsbericht.
Nat in nat is inderdaad lastig, maar wel het leukste om te doen. En de effecten ervan zijn vaak zo gaaf en vaak een verassing.
Blaadjes vind ik heel erg moeilijk, daar blijf ik mee worstelen. Maar goed, ook dat zal ooit lukken.
@Cleva, echt leuk dat je dat zo ziet. Ik heb er inderdaad echt mijn tanden in gezet, maar dat lukt ook omdat ik er zoveel plezier in heb.
Denk alleen niet dat ik heel realistisch wil gaan schilderen. Juist het losse trok me aan bij aquarel. En eigenlijk is dat nog lastiger dan realistisch werken. Ik denk vaak nog teveel na.
Het is een heerlijke hobby waar je niet veel voor nodig hebt, geen zooitje geeft en ook zo weer opgeruimd is als je klaar bent.
Kijken hoe de verf beweegt in het water is zo gaaf.
Bedankt
Dat mistige is echt gaaf om te doen en daar ga ik zeker meer mee bezig. Heel relaxt om te maken ook.
Kijken hoe de verf reageert in het water en daarop verder borduren.
Kan niet wachten om er nog eentje te maken. Zie hier een paar punten die ik anders wil doen, dan weer kijken hoe dat uitpakt.
Pas 3 maanden bezig en dan dit kunnen vind ik ontzettend knap.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)