Ik ben er trots op twee van die lieverds te hebben en ze maken echt deel van ons gezin uit. Er zullen niet veel TT's onder jullie honden zijn, het ras komt dan ook niet veel voor. Vorig jaar heb ik na aan alle eisen van de rasverenigingen voldaan te hebben een keer een nestje gehad..Het was schattig maar heel veel werk en zeer moeilijk om afscheid te nemen van de pups. Gelukkig hebben we er zelf een schat gehouden en moeder en zoon hebben het heel gezellig samen. groetjes :p:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mag ik me voorstellen??
Moderator: moderatorteam
-
Tibi
Mag ik me voorstellen??
Ik ben er trots op twee van die lieverds te hebben en ze maken echt deel van ons gezin uit. Er zullen niet veel TT's onder jullie honden zijn, het ras komt dan ook niet veel voor. Vorig jaar heb ik na aan alle eisen van de rasverenigingen voldaan te hebben een keer een nestje gehad..Het was schattig maar heel veel werk en zeer moeilijk om afscheid te nemen van de pups. Gelukkig hebben we er zelf een schat gehouden en moeder en zoon hebben het heel gezellig samen. groetjes :p:
- plop
- Zeer actief
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- alma
- Zeer actief
- BoVictoria
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog