De eerste foto was van toen ik gisterenavond net 5 minuten de lijn overgenomen had. Deze van vanochtend.

Moderator: moderatorteam
Dat dus. Stamboom direct overgeschreven, afstandsverklaring getekend en vooruit kijken.
Gaat goed hier.Persistence schreef:Wat een mooie hond zeg. En die uitstraling![]()
Hoe gaat het met hem?
Hoe oud is hij?
Gewoon uit hetzelfde nest. Kiara is inderdaad ook al weer 2ranetje schreef:Mooie hond!
Uit een eerder nest?
Kiara is nog geen twee dacht ik?
Of verwar ik wat honden
Lijkt ook voor mij nog niet zo lang geleden.
nee dus haar broer inderdaad ook niet, maar wel gefokt door een Amerikaanse fokster waar ik mee samenwerk en door mij geïmporteerd samen met Kiara (en hun moeder heb ik wel gefokt)GoldenGizmo schreef: ↑28 jun 2021 13:44 Wat een mooie hond!
Jij hebt zo veel honden, dus misschien verwar ik haar met een andere hond, maar ik dacht dat Kiara geen eigen fok was?
Dan had ik dat toch goed in mijn hoofd zitten.crutz schreef: ↑28 jun 2021 14:52nee dus haar broer inderdaad ook niet, maar wel gefokt door een Amerikaanse fokster waar ik mee samenwerk en door mij geïmporteerd samen met Kiara (en hun moeder heb ik wel gefokt)GoldenGizmo schreef: ↑28 jun 2021 13:44 Wat een mooie hond!
Jij hebt zo veel honden, dus misschien verwar ik haar met een andere hond, maar ik dacht dat Kiara geen eigen fok was?
dus ik was de verkoper hier in Nederland, de oud eigenaar weet wie de fokker is maar heeft daar totaal geen contact mee onderhouden nadat ze de pup had (en met mij ook minimaal) en hij was met een verkoopcontract van ons verkocht aan haar, dus dan nu terug naar mij
Wilde je zeggen dat dat niet veel honden zijn?
inderdaadGoldenGizmo schreef: ↑28 jun 2021 15:08Dan had ik dat toch goed in mijn hoofd zitten.crutz schreef: ↑28 jun 2021 14:52nee dus haar broer inderdaad ook niet, maar wel gefokt door een Amerikaanse fokster waar ik mee samenwerk en door mij geïmporteerd samen met Kiara (en hun moeder heb ik wel gefokt)GoldenGizmo schreef: ↑28 jun 2021 13:44 Wat een mooie hond!
dus ik was de verkoper hier in Nederland, de oud eigenaar weet wie de fokker is maar heeft daar totaal geen contact mee onderhouden nadat ze de pup had (en met mij ook minimaal) en hij was met een verkoopcontract van ons verkocht aan haar, dus dan nu terug naar mij
denk dat dat ook afhankelijk is van je referentiekader, hoeveelheid ruimte en tijd beschikbaar en nog veel meer, wel is het mijn max