Sandra&co schreef:Ik vind ze ook zó leuk. Als ik ooit weer een klein gezelschapshondje zoek, staat de Hava op nr. 1.
Dat kan ik m goed voorstellen. Het is heel wat anders dan een terrier, maar zo leuk!
Ramiek schreef:Puck was bij ons geboren en heette in het nest dus Puck, toen ze bleef hebben we geprobeerd haar naam te veranderen maar dat is niet gelukt.
Puck vind ik wel leuk
Ik noem eva ook vaak meissie, maar dat vind ik weer zo'n tokkennaam
crutz schreef:xSuzannex schreef:Ooohhh die snoetjes
Dan geeft het niet dat iemand vannacht weer met een drol alles onderstempeld geeft. Ik noem geen namen hoor Guusje.
zelfs de stretcher moet in de was

Al weer........
Ja ik denk dat ie dat van Saar heeft. Die had er toen ze jong was ook het geduld niet voor om even goed door te poepen, en voor ie viel ging ze al gauw gillend op haar kont zitten met alle gevolgen van dien. Gelukkig blijft er nu nog maar zelden wat hangen haha
Maar 2x achter elkaar is wel veel!
Gister met zijn billen in bad, groot leed wat hem aangedaan werd

Vanmorgen vond ie het al minder erg. Gelukkig maar, want als ie idd net zo'n kluns is daarmee als saar zal hij nog heel vaak met zijn billen onder de kraan moeten.
Volgens mij zijn ze allemaal al een keer met kun billen in bad geweest haha
dagmar88 schreef:xSuzannex schreef:veertje schreef:
Blijft ze ook Eva heten?
Ik vind eva eigenlijk niet zo´n leuke naam, maar het voelt ook raar om haar nu nog anders te noemen

Waarom geef je hem dan?
Gewoon Eef. Past bij Saar.
Ze hebben gewoon allemaal hollandse artiestennamen gekregen die wel lekker klonken en goed verschilden van elkaar

Het was dat, of star wars.... of bieren.... Dan had ik nu met een darth vader of Duvel gezeten. Doe dan maar Eef/Eva