Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

staatieportretten

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

staatieportretten

Ongelezen bericht door lucie »

Mara, Pippin en Liza in de opening van de schuur. Afwachtend staan ze naar mij te kijken, alsof ik ze opdracht heb gegeven daar te blijven :mrgreen:

Afbeelding
Liza zag al gauw iets interessanters

Afbeelding

:love:
Afbeelding
Afbeelding
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Aantal honden: 2

Re: staatieportretten

Ongelezen bericht door Mirri »

Wat leuk!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Oh wat grappig. Dit drietal bij elkaar doet me op een gekke manier aan mijn roedel denken. Alsof dit drie knappe acteurs zijn die Lucca, Dalí en Taro gaan spelen in een film :cool2:
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Haha, inderdaad, bij die eerste foto zou je echt denken dat het drie op commando poserende honden waren die je precies daar mooi had neergezet :lol1:
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

Wat een leuke foto's. :ok:

en als ik ook een voorkeur mag uitspreken: doe mij de herder maar. :I:
En daarna die andere grote hond.
lucie
Zeer actief

Lothian schreef: 14 jul 2021 20:13 Oh wat grappig. Dit drietal bij elkaar doet me op een gekke manier aan mijn roedel denken. Alsof dit drie knappe acteurs zijn die Lucca, Dalí en Taro gaan spelen in een film :cool2:
:LOL: er zijn inderdaad overeenkomsten! Jouw Lucca doet me qua uitdrukking vaak sterk aan Mara denken en Liza heeft natuurlijk dezelfde terrierblik als Taro
Frootje schreef: 14 jul 2021 22:56 Ohh die kleine is helemaal mijn type. :I:
Tamara81 schreef: 15 jul 2021 08:45 Liza! Wat een leuk ding is ze toch.

Die laatste foto is mooi met die vragende blik van Mara.
ja Liza is echt zooo leuk :I: . Een echte terrier met een intense blik, ze weet precies wat ze wil en hoe ze het voor elkaar kan krijgen. Maar tevens zo vreselijk lief en aanhankelijk; als je haar aait krijgt ze ineens een heel aandoenlijk lief koppie

Afbeelding

Afbeelding

Mara is mij altijd aan het polsen; ze wil weten wat ik van haar verwacht en ze wacht eigenlijk op een teken dat ze naar me toe kan komen (terwijl ik helemaal niet gezegd had dat ze daar moesten blijven :wink: )
DeDiana schreef: 14 jul 2021 23:59 Haha, inderdaad, bij die eerste foto zou je echt denken dat het drie op commando poserende honden waren die je precies daar mooi had neergezet :lol1:
Dat lukt me niet, en nu deden ze het zelf! Ze waren achter me aan gelopen door de schuur en om een of andere reden bleven ze daar wachten. Ik stond in de deuropening van het huis smeltend naar ze te kijken en toevallig lag daar mijn fotocamera :cheer:
kooi schreef: 15 jul 2021 10:40 Wat een leuke foto's. :ok:

en als ik ook een voorkeur mag uitspreken: doe mij de herder maar. :I:
En daarna die andere grote hond.
Dankjewel, ja Pippin heeft een echte teddybeer uitstraling; we noemen hem Beertje Pippeloentje (Aniie MG Scmidt). Naar vreemden kijkt hij wat minder schattig :devil: maar voor ons ie heel zacht en enorm knuffelig.
Iris123 schreef: 15 jul 2021 11:20 Geweldige foto's!
dankjewel!
Cleva schreef: 15 jul 2021 11:31Etenstijd!!
niet eens :D er was echt helemaal niks :19:
Afbeelding
Floortje
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Floortje »

En Mara blijft je gewoon strak aankijken :mrgreen:
Wat een leuk drietal.
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Moioe roedel :I: Hoe gaat het nu met Pippin? Zij was toch de tijdelijke opvanger die gebleven was?
Dennenappel
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Wat gaaf en wat een bijzonder drietal zo :I:
lucie
Zeer actief

Persistence schreef: 15 jul 2021 16:07 Moioe roedel :I: Hoe gaat het nu met Pippin? Zij was toch de tijdelijke opvanger die gebleven was?
Met Pippin gaat het heel goed. Het is moeilijk voor te stellen dat hij die volledig onbenaderbare hond was, een paar maanden geleden. Hij is nu een vreselijke knuffelbeer, die ook nog eens alles goed vindt. Borstelen, scheren, nageltjes; noem maar op. Hij heeft zijn vertrouwen volledig gegeven, zo heb ik dat nog niet eerder meegemaakt met een hond met zo'n verleden.
Maverick en hij zijn nog steeds geen vrienden. Er wordt veel gepatst, vooral Pip bij Maf moet ik zeggen. Geen idee waarom, want met de anderen is hij zo sociaal en tolerant. Maar hij kan Maf echt gaan stalken, tot die er genoeg van krijgt er er boven op klapt :L: . Zolang wij in de buurt zijn, kunnen we het patsen afkappen en dat breekt de spanning dan wel afdoende. Het is ook niet de hele tijd zo. Maar we laten ze niet samen achter. Nu sluiten we Maverick toch al op ivm met zijn roverij, dus dat is geen ramp. We hebben hier gelukkig veel mogelijkheid om te scheiden als dat nodig is.

Echter zijn innemende knuffelkop verandert radicaal als hij vreemde mensen ziet :schrik: . Kailen is een echte waker en er moet geen vreemde het erf op komen want hij grijpt hem. Buiten eigen terrein vindt hij vreemde mensen dan weer totaal niet boeiend. Met Pippin is dat anders, die is echt doodsbang en uit dat in agressie. We komen hier gelukkig zelden mensen tegen, maar uit voorzorg loopt hij alleen met een muilkorf op wandeling. Makkelijk is hij dus zeker niet, maar voor ons en in onze situatie echt een fijne lieve hond :I:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”