Vusi houdt baasje in de gaten terwijl hij een sinaasappel uit de boom probeert te "slaan"

Hey, ouwe lui, komen jullie nog?

ik kom je wel even halen

de "bult" waar we hebben gewandeld

Moderator: moderatorteam
Ja, nog steeds in Angola, provincie Bengo.Tamara81 schreef: ↑15 jul 2021 11:19 Dat rode zand, wat mooi. Is dit nog steeds Angola? Je was verhuisd bij de school vandaan, dacht ik, maar weet niet of je naar een ander land ging.
Heb je nog wel eens contact met die meneer die dat kleine hondje heeft overgenomen van jullie? Hoe heette dat hondje toch...
Jij maakt ook wat mee daar hé.
Prachtige omgeving om te wandelen, met sinaasappels onderweg, wat wil je nog meer![]()
Insecten valt wel mee, veel muggen als het een beetje vochtig is, wel veel teken ik heb zeker 20 teken van Vusi geplukt bij thuiskomst
Ja was idd Uganda vanuit Entebbemosquito1980 schreef: ↑15 jul 2021 20:45Ik denk dat je in de war bent met een ander landUganda misschien?
De Nijl komt niet door Angola en jaren geleden was hier oorlog.
Kan gebeurenJetski schreef: ↑15 jul 2021 22:29Ja was idd Uganda vanuit Entebbemosquito1980 schreef: ↑15 jul 2021 20:45Ik denk dat je in de war bent met een ander landUganda misschien?
De Nijl komt niet door Angola en jaren geleden was hier oorlog.![]()
Zitten best wat kilometers tussen maar op 1 of andere manier verwar ik beide landen altijd met elkaar.![]()