Moderator: moderatorteam
Dat gaat ie dan ook niet meer doenlaeken schreef: ↑16 jul 2021 16:58 Ik las ook sociale oliebol hahaha. Ik kom heel vaak een jonge barbet tegen de laatste tijd. Wat een energie. Helaas is hij dol op Guus en wat minder onder de indruk van zijn "rot op!" gebrom. Voor Bas heeft hij geheel terecht.....not....heilig ontzag gelukkig want hij is enorm wild en hardhandig met mijn honden. Guus moet het dan echt ontgelden en ik vrees dat die hem een keer flink in zijn smoel hakt. Tot nu toe doet hij beleefd maar mopperig maar hij begint die hond wel meer en meer zat te worden. Hij verzuipt hem met zwemmen en pakt zijn stokken af. Slaat met poten op zijn rug en rent hem hardhandig omver. Super lieve hond maar ik vind het niet heel erg leuk. Ze doen hun best maar hij komt elke keer aanrennen en luistert nog niet zo goed met zijn 9 maandjes. Mooi en lief beest verder hoor.
Hahaha, dat las ik ook.
Denk ik wel. Ze trainen met dummies op water, roepen en komen etc. Ik denk dat de hond even een puberale bananen in de oren tijd heeft. Want ze zijn echt serieus aan het trainen. Met twee man. Een laat hem los en de andere roept etc. Hele lieve serieuze mensen. Maar helaas is de hond wel echt dol op honden en stuift daar dan op lange afstand al naartoe.sirene schreef: ↑16 jul 2021 17:01 Ik vind het echt zo'n leuk whippet!mooi en een hele leuke uitstraling
Dat gaat ie dan ook niet meer doenlaeken schreef: ↑16 jul 2021 16:58 Ik las ook sociale oliebol hahaha. Ik kom heel vaak een jonge barbet tegen de laatste tijd. Wat een energie. Helaas is hij dol op Guus en wat minder onder de indruk van zijn "rot op!" gebrom. Voor Bas heeft hij geheel terecht.....not....heilig ontzag gelukkig want hij is enorm wild en hardhandig met mijn honden. Guus moet het dan echt ontgelden en ik vrees dat die hem een keer flink in zijn smoel hakt. Tot nu toe doet hij beleefd maar mopperig maar hij begint die hond wel meer en meer zat te worden. Hij verzuipt hem met zwemmen en pakt zijn stokken af. Slaat met poten op zijn rug en rent hem hardhandig omver. Super lieve hond maar ik vind het niet heel erg leuk. Ze doen hun best maar hij komt elke keer aanrennen en luistert nog niet zo goed met zijn 9 maandjes. Mooi en lief beest verder hoor.![]()