Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onzinnige vooroordelen allemaal!
Ze zeggen ook dat Rottweilers veelvraten zijn, nou Kaya is een zeikerd hoor
En Moritz dan..... een ex-zwerfhond waarvan je toch verwacht dat ie werkelijk alles eet!!! Niets is minder waar: zelfs Frolicjes eet hij alleen als ze echt vers en zacht zijn, anders moet meneer ze niet
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Stang schreef:Onzinnige vooroordelen allemaal!
En Moritz dan..... een ex-zwerfhond waarvan je toch verwacht dat ie werkelijk alles eet!!! Niets is minder waar: zelfs Frolicjes eet hij alleen als ze echt vers en zacht zijn, anders moet meneer ze niet
Of jij hebt een uitzondering Rotweiler.
Grapje.
Rossi zijn vriendje is ook een zwerfhond uit Griekenland. Die is ook uiterst zinnig. Alleen als Rossi er is eet hij zijn bak leeg. Want anders is het ook op....maar dan door Rossi.
Ik denk dat dat vooroordeel van mensen komt die hier zijn komen kijken. 3x veelvraat hier. De bananeschillen uit het bos worden nog met smaak verorbert. Ze vliegen hier net zo hard op een bak vers vlees af als op een bak brokken. Nu krijgen ze hier vlees en dat smeer ik uit tegen de rand van de bakken anders zouden ze in 2 seconden klaar zijn met eten.
Stang schreef:Onzinnige vooroordelen allemaal!
Of jij hebt een uitzondering Rotweiler.
Grapje.
Rossi zijn vriendje is ook een zwerfhond uit Griekenland. Die is ook uiterst zinnig. Alleen als Rossi er is eet hij zijn bak leeg. Want anders is het ook op....maar dan door Rossi.
Kan best hoor dat Kaya een uitzondering is
Wat me trouwens destijds wel opviel, is dat ze veeeeeeel beter is gaan eten toen Moritz erbij kwam. Daarvoor was ze echt aan het ''tutten'' met d'r eten; overal door het huis heen, lag wel eten en nooit at ze in 1 keer haar bak leeg. Toen Moritz kwam, is dat radicaal veranderd en mevrouw heeft binnen 20 seconde haar eten op
A good dog never dies...
Stang schreef:Wat me trouwens destijds wel opviel, is dat ze veeeeeeel beter is gaan eten toen Moritz erbij kwam.
Dat had ik dus ook verwacht, toen Miep erbij kwam. Maar niets is minder waar hoor. Mieppie pikt helemaal niks van Saar, maar zodra die laatste haar eten in de steek laat, is de buit voor Miep hoor. En Saar staat erbij en kijkt ernaar, en denkt ''achhhh, mijn babietje moet er nog van groeien" of zoiets
Stang schreef:Wat me trouwens destijds wel opviel, is dat ze veeeeeeel beter is gaan eten toen Moritz erbij kwam.
Dat had ik dus ook verwacht, toen Miep erbij kwam. Maar niets is minder waar hoor. Mieppie pikt helemaal niks van Saar, maar zodra die laatste haar eten in de steek laat, is de buit voor Miep hoor. En Saar staat erbij en kijkt ernaar, en denkt ''achhhh, mijn babietje moet er nog van groeien" of zoiets
Hahahahaha, nou dat schiet niet op
A good dog never dies...
Mij was het niet bekend hoor dat Goldens daar bekend om staan.
Labradors past denk ik ook beter.....alle labrador-eigenaren die ik ken, moeten echt opletten voor overgewicht.
Ik had hiervoor ook een lab....ook snel te dik......en ja, het kwam door de baas.......
want wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af, toch???
Nou, ben dus ook een (trotse) Golden Retriever bezitter en mijn Kim, een teefje van 14 jaar, eet dus ook alles wat los en vast zit ! En, tja, als je ook niet altijd zo goed kauwt, moet je ook wel es kokhalzen hè ? Mevrouw vindt rauwkortst alleen niet zo lekker, maar als je er lang genoeg voor gebedeld hebt, dan eet je het toch maar wel op hè ? (venein!)
Tagor is ook veel beter gaan eten nadat Jari erbij kwam. Hij was ook een zeurpiet 1e klas wat eten betreft. Maar Jari moet het beslits niet in zijn koppie halen om de bak van Tagor in te duiken voordat Tagor meent dat ie genoeg heeft gegeten. Dat werd Jari op dag 1 bij ons in huis al duidelijk gemaakt. Tagor kreeg voer, Jari dook in de bak van Tagor en kreeg onmiddelijk een correctie. Jari is toen gillend naar zijn bench gevlogen en daarna is het nooit meer gebeurd. Wij hebben toen overigens niet ingegrepen.
En nog steeds is het zo dat als Tagor weer begint met zeuren en je zegt "dan is het voor Jari", Tagor vrijwel meteen begint met eten.
Tegenwoordig is Jari altijd eerder klaar met eten en wordt hij voor zijn wachten af en toe beloond door Tagor. Die laat dan 3 of 4 brokjes in de bak liggen. En geloof mij hij draait dan zijn kop weg met een blik van: "ach kerel, hier omdat je zo netjes op mij wacht".