Nu ik weer in Nederland woon ben ik me aan het oriënteren op het adopteren van een hond. Ik ben in gesprek met een stichting over een heel leuke senior hond, dus ik dacht dat het wel weer een goed moment was me hier weer aan te melden!
Moderator: moderatorteam
Haha, ik kan me amper meer herinneren waar ik allemaal ben geweest! Ik heb in Lyon gewoond, daarna naar Brussel gegaan voor de studie. Daarna ben ik voor mijn master naar Dublin verhuisd en gebleven nadat ik ben afgestudeerd. Voor mijn werk heb ik een paar maanden in Amerika gewoond en een paar maanden in Sydney. Vooral Amerika was een cultuurshock - ons kantoor was in Utah, waar je voor alcohol naar een staatswinkeltje moet. En tussendoor nog heel veel gereisd, dat is bijna te veel om op te noemen! Ik heb de mazzel dat ik (pre-covid) voor mijn werk regelmatig kan reizen. Gelukkig wonen mijn ouders vlakbij, ze hebben al aangegeven dat ze ernaar uit kijken om veel op mijn toekomstige hond te passen
Boccoco schreef: ↑21 jul 2021 10:56Haha, ik kan me amper meer herinneren waar ik allemaal ben geweest! Ik heb in Lyon gewoond, daarna naar Brussel gegaan voor de studie. Daarna ben ik voor mijn master naar Dublin verhuisd en gebleven nadat ik ben afgestudeerd. Voor mijn werk heb ik een paar maanden in Amerika gewoond en een paar maanden in Sydney. Vooral Amerika was een cultuurshock - ons kantoor was in Utah, waar je voor alcohol naar een staatswinkeltje moet. En tussendoor nog heel veel gereisd, dat is bijna te veel om op te noemen! Ik heb de mazzel dat ik (pre-covid) voor mijn werk regelmatig kan reizen. Gelukkig wonen mijn ouders vlakbij, ze hebben al aangegeven dat ze ernaar uit kijken om veel op mijn toekomstige hond te passen![]()