En ik was maar in de veronderstelling dat daar de hard werkende uitverkorenen woonden. Uitgeselecteerd op de juiste attitude en gemeenschapszin. Zeer spijtig om te horen dat het schuim der aarde ook dit stukje Nederland naar de Filistijnen heeft geholpen.GrethavW schreef: ↑05 mei 2021 19:42Klopt, er gebeurde hier nooit ietsHillieS schreef: ↑05 mei 2021 08:01Het was altijd zo'n gemoedelijk geheel, in de meeste wijken dan. Mijn ouders wonen in een nieuwer deel, niet het nieuwste. Daar is het nog goed gelukkig.GrethavW schreef: ↑04 mei 2021 22:49Ik woon nog steeds in Emmeloord (buitengebied dan) en mijn maag draaide om toen ik dit las vanmorgenNiet dat het wat uitmaakt waar zoiets gebeurt natuurlijk.
Waarschijnlijk ken je je vroegere woonplaats niet meer terug. De afgelopen paar jaar is de criminaliteit gigantisch gestegen.
Het zware werk ook. Geen kruimel diefjes.
In sommige gedeelten van de stad struikel je over de AMG's en Brabusssen. Op die plekken wil je na zonsondergang echt niet zijn.
Ga er vanuit dat de poten aan een klapkaak toebehoren. Zo me niets verbazen in ieder geval.![]()
Van een wijk waar m'n zus een tijd gewoond heeft (want goedkope wijk, en ze moesten toen wel huren), daar mocht ik toen al niet alleen in het donker fietsen.![]()
Je zus woonde in de Sterrenbuurt zeker.Dat is altijd al drama geweest.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Afgehakte hondenpoten gevonden op grasveldje in Emmeloord
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Afgehakte hondenpoten gevonden op grasveldje in Emmeloord
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Zo was het wel altijd inderdaad.Wolfsblut schreef: ↑05 mei 2021 20:08En ik was maar in de veronderstelling dat daar de hard werkende uitverkorenen woonden. Uitgeselecteerd op de juiste attitude en gemeenschapszin. Zeer spijtig om te horen dat het schuim der aarde ook dit stukje Nederland naar de Filistijnen heeft geholpen.GrethavW schreef: ↑05 mei 2021 19:42Klopt, er gebeurde hier nooit ietsHillieS schreef: ↑05 mei 2021 08:01Het was altijd zo'n gemoedelijk geheel, in de meeste wijken dan. Mijn ouders wonen in een nieuwer deel, niet het nieuwste. Daar is het nog goed gelukkig.GrethavW schreef: ↑04 mei 2021 22:49
Ik woon nog steeds in Emmeloord (buitengebied dan) en mijn maag draaide om toen ik dit las vanmorgenNiet dat het wat uitmaakt waar zoiets gebeurt natuurlijk.
Waarschijnlijk ken je je vroegere woonplaats niet meer terug. De afgelopen paar jaar is de criminaliteit gigantisch gestegen.
In sommige gedeelten van de stad struikel je over de AMG's en Brabusssen. Op die plekken wil je na zonsondergang echt niet zijn.
Ga er vanuit dat de poten aan een klapkaak toebehoren. Zo me niets verbazen in ieder geval.![]()
Van een wijk waar m'n zus een tijd gewoond heeft (want goedkope wijk, en ze moesten toen wel huren), daar mocht ik toen al niet alleen in het donker fietsen.![]()
Vind het ook echt erg hoe het veranderd is en dat ik me tegenwoordig 's avonds in het centrum niet meer veilig voel.
Dat bij de boeren de zitmaaiers en trekkers uit de schuur gejat worden. En zelfs mensen gegijzeld en bedreigd worden in hun eigen boerderij.
Tot een paar jaar geleden stond hier alles open. De schuren, de achterdeur en de sleutels gewoon in het contactslot van de auto en de trekkers. Nu moet alles op hermetisch op slot. Hebben ze camera's hangen en 's nachts lampen aan op het erf.
In de stad zelf is het voornamelijk drugshandel en vrouwenhandel. Echt zware jongens. Niet grappig.
Ik ben hier geboren en getogen, dan valt het allemaal wel extra op.
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
KloptGrethavW schreef: ↑05 mei 2021 19:42Klopt, er gebeurde hier nooit ietsHillieS schreef: ↑05 mei 2021 08:01Het was altijd zo'n gemoedelijk geheel, in de meeste wijken dan. Mijn ouders wonen in een nieuwer deel, niet het nieuwste. Daar is het nog goed gelukkig.GrethavW schreef: ↑04 mei 2021 22:49Ik woon nog steeds in Emmeloord (buitengebied dan) en mijn maag draaide om toen ik dit las vanmorgenNiet dat het wat uitmaakt waar zoiets gebeurt natuurlijk.

- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Bizar hoe een fijne woonplaats zo kan veranderen hèGrethavW schreef: ↑05 mei 2021 21:28Zo was het wel altijd inderdaad.Wolfsblut schreef: ↑05 mei 2021 20:08En ik was maar in de veronderstelling dat daar de hard werkende uitverkorenen woonden. Uitgeselecteerd op de juiste attitude en gemeenschapszin. Zeer spijtig om te horen dat het schuim der aarde ook dit stukje Nederland naar de Filistijnen heeft geholpen.GrethavW schreef: ↑05 mei 2021 19:42Klopt, er gebeurde hier nooit ietsHillieS schreef: ↑05 mei 2021 08:01
Het was altijd zo'n gemoedelijk geheel, in de meeste wijken dan. Mijn ouders wonen in een nieuwer deel, niet het nieuwste. Daar is het nog goed gelukkig.
Vind het ook echt erg hoe het veranderd is en dat ik me tegenwoordig 's avonds in het centrum niet meer veilig voel.
Dat bij de boeren de zitmaaiers en trekkers uit de schuur gejat worden. En zelfs mensen gegijzeld en bedreigd worden in hun eigen boerderij.
Tot een paar jaar geleden stond hier alles open. De schuren, de achterdeur en de sleutels gewoon in het contactslot van de auto en de trekkers. Nu moet alles op hermetisch op slot. Hebben ze camera's hangen en 's nachts lampen aan op het erf.
In de stad zelf is het voornamelijk drugshandel en vrouwenhandel. Echt zware jongens. Niet grappig.
Ik ben hier geboren en getogen, dan valt het allemaal wel extra op.

- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
Vreselijk is dat. Met behulp van onze regering wordt het welzijn van het Nederlandse volk ernstig aangetast. We hoeven ons niet meer af te vragen of de bom barst. Het is slechts een kwestie van wanneer.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Maltezer leeuwtje Yorkshire terriër boxer
- Aantal honden: 0
Zo,n vent moet een flink pak op zijn mieter krijgen ,ik moet het niet zien ,dan
sta ik niet voor mij eigen in , dat is iets dat ik echt niet kan zien , hondeleed , dierenleed
pfffffffff , Wat lopen er gekken rond op de wereld .
sta ik niet voor mij eigen in , dat is iets dat ik echt niet kan zien , hondeleed , dierenleed
pfffffffff , Wat lopen er gekken rond op de wereld .
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Misschien is hij de grote broer van Jomanda.

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Uiteraard, dat hoort.

-
- nieuw lid
Dat weet ik ja , en nogmaals ,je hoeft er totaal niet in te geloven wat ik gezegd heb , hoeft ook niet ,maar
iemand belachelijk maken is ook niet nodig , zitten jullie daarom om een forum ,om af te zeiken van iemand .
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Ik lees nergens dat de dader gevonden is.Toon61 schreef: ↑24 jul 2021 14:41Dat weet ik ja , en nogmaals ,je hoeft er totaal niet in te geloven wat ik gezegd heb , hoeft ook niet ,maar
iemand belachelijk maken is ook niet nodig , zitten jullie daarom om een forum ,om af te zeiken van iemand .

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Ik lees nergens dat de dader gevonden is.Toon61 schreef: ↑24 jul 2021 14:41Dat weet ik ja , en nogmaals ,je hoeft er totaal niet in te geloven wat ik gezegd heb , hoeft ook niet ,maar

-
- nieuw lid
Zeg ik dat ergens dan dat hij is gevonden .Pemba schreef: ↑24 jul 2021 14:48Ik lees nergens dat de dader gevonden is.Toon61 schreef: ↑24 jul 2021 14:41Dat weet ik ja , en nogmaals ,je hoeft er totaal niet in te geloven wat ik gezegd heb , hoeft ook niet ,maar
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Als jij schrijft dat de dader een vent is, dan weet je meer dan wij. Hoe weet je anders dat het een vent is ?Toon61 schreef: ↑24 jul 2021 15:09Zeg ik dat ergens dan dat hij is gevonden .Pemba schreef: ↑24 jul 2021 14:48Ik lees nergens dat de dader gevonden is.