Moderator: moderatorteam
Jee zeg, voor mijn gevoel is ze er al zoveel langer. Jullie hebben al zoveel met haar bereikt.
accoutrement? Wat bedoel je daar mee?Cleva schreef: ↑20 aug 2021 20:44 Ze is schattig. Superleuke hond maar haar vacht is raar.
Is ze geschoren of heeft er iemand met een furminator staan harken?
Ik ben geen vachtenman dus het interesseert me weinig maar ik vraag het me wel af. Waarom is ze zo wollig?
Verder is het precies wat ik graag zie. Kalm-geinteresseerd en veel accoutrement.
En ik ben blij dat je het benoemd. Maar vroeg me af waar je dat dan precies ziet. Want ik weet zelf bepaalde dingen die ik lastig vind en bij de échte en intacte herders niet heb meegemaakt. En Finn had een soortgelijke staart bijvoorbeeld. En Bluf had vaak tijdens rui de plukken die je dan van haar af moest plukken en dat heeft Chara dus ook.
Hoe is haar huid?blondie schreef: ↑21 aug 2021 21:46 Maar ze is ook mijn eerste "geholpen" hond. En toen we haar kregen dacht ik dat haar vacht langer zou worden dan dat het nu is.
Maar bij haar oren is het ook grappig en apart, daar heeft ze golfjes alsof ze door een wafeltang zijn gezet. Maar die moet ik dus ook goed bijhouden, anders vervilt het daar ook.