Eerst ff pissen!

Hij was er moe van

Moderator: moderatorteam
Meestal loop ik met 2 maar de echt lange wandelingen alleen met karel. Pom vindt dat niet zo leuk, beetje te ver voor haar, en ten tweede is ze ook niet zo sociaal, dus dat loopt veel minder ontspannen. Vandaar alleen met Karelannemarietje schreef: ↑04 aug 2021 18:00 Leuke foto’s.
Lekker rustig was het.
Jij hebt toch twee honden, loop je altijd maar met èén tegelijk?
Haha dat snap ik heel goed, het is ook zon blije pipo
Jaaa niemand had gereageerd snik snik
Ja dat kan ie wel hoor
Het is een flinke vent idd haha, maar gelukkig issie heel lief. Wel lomp sterk maar gelukkig zet ie dat niet vaak in haha
Het was eigenlijk iets te warm, zowel voor mij als voor karel. En er waren ook een aantal paden die niet echt goed begaanbaar waren (voor mij, Karel heeft daar geen last van). Het was wel vermoeiend vond ik haha, de week ervoor waren we in Rijsbergen en toen was het echt prima te doen. Was even ver maar het weer heel anders. Ach ja, uiteindelijk komen we er wel, al duurt het dan soms wat langer
Zandpaden heb ik sowieso een hekel aan. Zo zwaar om te lopen, of het nou warm is of koud.sbientje schreef: ↑06 aug 2021 00:20Het was eigenlijk iets te warm, zowel voor mij als voor karel. En er waren ook een aantal paden die niet echt goed begaanbaar waren (voor mij, Karel heeft daar geen last van). Het was wel vermoeiend vond ik haha, de week ervoor waren we in Rijsbergen en toen was het echt prima te doen. Was even ver maar het weer heel anders. Ach ja, uiteindelijk komen we er wel, al duurt het dan soms wat langer![]()
Ja dat losse zand is echt rot idd. Ik heb nog 3 wandelingen liggen voor Loonse & drunense duinen, nou vergeet het maarGrethavW schreef: ↑06 aug 2021 20:49Zandpaden heb ik sowieso een hekel aan. Zo zwaar om te lopen, of het nou warm is of koud.sbientje schreef: ↑06 aug 2021 00:20Het was eigenlijk iets te warm, zowel voor mij als voor karel. En er waren ook een aantal paden die niet echt goed begaanbaar waren (voor mij, Karel heeft daar geen last van). Het was wel vermoeiend vond ik haha, de week ervoor waren we in Rijsbergen en toen was het echt prima te doen. Was even ver maar het weer heel anders. Ach ja, uiteindelijk komen we er wel, al duurt het dan soms wat langer![]()
Zo das lang geleden! Hai!
Hai