https://www.destentor.nl/regio/brutale- ... ~aae4eff3/
Moderator: moderatorteam
Ik sluit het niet eens uit maar laat ik voor nu maar uitgaan van het goede in de mens. De eigenaar in dit geval.Nanna schreef: ↑11 aug 2021 20:21 Of er is natuurlijk iets heeeeel anders gebeurd en Henny zuigt er een punt aan. Was zoiets een poos geleden ook niet aan de hand met een ‘gestolen’ rottweilerpup die gewoon doodgetrapt bleek te zijn door de baas?
Ik geloof niet zo in in het hos wandelende mannen die vriendelijke honden jatten.
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar ja.... aan de andere kant... wat begin je normaliter als vrouw alleen tegen 2 mannen. Ik zou het nog afleggen tegen 2 vrouwen die mij koste wat kost de weg versperren. Tegelijkertijd zou ik ze dan wel met mijn hond zien weglopen en ik denk dat dat mij kracht geeft.
Waar begin je?~Suzanne~ schreef: ↑11 aug 2021 20:44Daar ben ik het ook wel mee eens, maar ja.... aan de andere kant... wat begin je normaliter als vrouw alleen tegen 2 mannen. Ik zou het nog afleggen tegen 2 vrouwen die mij koste wat kost de weg versperren. Tegelijkertijd zou ik ze dan wel met mijn hond zien weglopen en ik denk dat dat mij kracht geeft.
Ik hoop dat we de afloop ooit horen. Welke dat ook is.
De oproep staat ook op Waar is Onze Angel inmiddels.
Suzanne
Dit dus. Ik zou staan te stuiteren van de adrenaline. Maar het scheelt ook dat ik 1.78 ben en nogal een kenauGimmick schreef: ↑11 aug 2021 20:56Waar begin je?~Suzanne~ schreef: ↑11 aug 2021 20:44Daar ben ik het ook wel mee eens, maar ja.... aan de andere kant... wat begin je normaliter als vrouw alleen tegen 2 mannen. Ik zou het nog afleggen tegen 2 vrouwen die mij koste wat kost de weg versperren. Tegelijkertijd zou ik ze dan wel met mijn hond zien weglopen en ik denk dat dat mij kracht geeft.
Suzanne
Met een voet welgeplaatst tegen zijn edele delen.
En de andere kan er nog een scheve neus bij krijgen ook.
Ik ook. Lees nu dat het een angstige hond is, die je niet kunt benaderen.Gimmick schreef: ↑11 aug 2021 20:56Waar begin je?~Suzanne~ schreef: ↑11 aug 2021 20:44Daar ben ik het ook wel mee eens, maar ja.... aan de andere kant... wat begin je normaliter als vrouw alleen tegen 2 mannen. Ik zou het nog afleggen tegen 2 vrouwen die mij koste wat kost de weg versperren. Tegelijkertijd zou ik ze dan wel met mijn hond zien weglopen en ik denk dat dat mij kracht geeft.
Suzanne
Met een voet welgeplaatst tegen zijn edele delen.
En de andere kan er nog een scheve neus bij krijgen ook.
En wat dacht je van enig beeldmateriaal. Een telefoon ofzo?
Ik ben enigsinds wantrouwend over dit bericht.
Waarom zouden "ze" een hond willen stelen met alle risico's van dien
Hmm, dat is wel raar ja. Ik zou Amoz en Amy niet (meer) angstig noemen, maar die zouden zich niet zomaar laten aanlijnen door een vreemde man, zeker niet als ze buiten zijn en ze kunnen zich gewoon uit de voeten maken. Ik denk Mila ook niet trouwens, die zou dat heel raar vinden en daarom niet zomaar laten gebeuren.
Dat is ook zo. Ik ben ook wel eens achtervolgd door een man toen ik met Mila wandelde. Hij vroeg eerst hoe oud ze was, toen hoeveel ze had gekost en of ze 'geholpen was' - waar ik allebei niet op antwoordde natuurlijk, wat zijn dat nou weer voor rare vragen! - en toen ging hij ons achtervolgen een hondenlosloopgebiedje in. Superraar. Uiteindelijk kwam ik een bekende tegen met twee grote honden met wie ik verder opliep en toen raakten we de achtervolger gelukkig kwijt.
Wat sneu. Zonde van zo'n jonge hond, dat gun je niemand. Ik ben benieuwd of het hoe war waarom ooit nog bekend wordtpetra1 schreef: ↑12 aug 2021 21:21 Hij is overleden terug gevonden.
https://www.facebook.com/hashtag/nederland
Misschien heeft ze hem zelf wel een doodschop gegeven omdat het toch zo tegen viel.. ( ik zeg ook maar wat hoor.. maar zonder getuigen kan het zomaar wel zo zijn )gonnie schreef: ↑13 aug 2021 05:52 https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/343 ... uFgIBn6zbI
Lijkt toch door een misdrijf overleden te zijn.
Nou ja, dit dus