Moderator: moderatorteam
Haha, echt hè. Moet nog een beetje bij elkaar gaan passen
Zeker! Hoewel ik toch een uurtje langer was blijven liggen als ik wist dat de zon niet te zien zou zijn
Dankjewel!
Helemaal waar, maar ik kwam eigenlijk voor plaatjes van de hei met een gouden zonnetje erboven
Dankje! Ze is heel atletisch en retesnel.
Bedankt!
Dankjewel!
Nee, om 5 uur mag je er niet komen inderdaad.Heavy schreef: ↑16 aug 2021 23:32Daar is het nu vreselijk druk omdat de heide paars kleurt en ja ook om 05.00GrethavW schreef: ↑16 aug 2021 20:50 Oh heerlijk. Als je eenmaal je bed uit bent tenminste.
En Bliss is ook een dankbaar foto model![]()
Wij willen deze week nog een keer om 5 uur opstaan om naar de Posbank te gaan, maar twijfel erg wanneer.
Het blijft een gok natuurlijk, maar het liefst een mistige zonsopkomst. Dus ik blijf maar op de 5 daagse per uur op buienradar kijken.
Volgens mij mag je er dan zelfs niet komen![]()
Dankjewel
Dankje. Vaste prik hier in augustus, maar voor Bliss de primeur
Ja, echt heel fijn. Ik hou er wel rekening mee dat ze niet meer helemaal de oude wordt, maar wie weet verrast ze me nog.
Beauty & brains
Dat zijn ze ook, haha. Vóór deze twee had ik ook al zo’n goed geslaagd exemplaar
Die vroege rondjes zijn inderdaad heerlijk! En dankjewel
Hopelijk treffen jullie een mooie ochtend! En anders is de Posbank sowieso genieten. Prachtig daar!GrethavW schreef: ↑16 aug 2021 20:50 Oh heerlijk. Als je eenmaal je bed uit bent tenminste.
En Bliss is ook een dankbaar foto model![]()
Wij willen deze week nog een keer om 5 uur opstaan om naar de Posbank te gaan, maar twijfel erg wanneer.
Het blijft een gok natuurlijk, maar het liefst een mistige zonsopkomst. Dus ik blijf maar op de 5 daagse per uur op buienradar kijken.
Bedankt! Leuk je hier weer te zien
Dankjewel
Leuk! Ik wil ook echt graag een lab, wel een die niet voldoet aan 'veel bone'. Ik wil nog zoveel, ik wil er eentje van Sirene en eentje van Cleva en dus een mooie slanke labLieske_1977 schreef: ↑18 aug 2021 10:03Dat zijn ze ook, haha. Vóór deze twee had ik ook al zo’n goed geslaagd exemplaarStiekem is het gewoon een heel leuk ras!
Bedankt! Leuk je hier weer te zien