Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Herefords en Koniks

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Re: Herefords en Koniks

Ongelezen bericht door HillieS »

Herefords staan hier ook in een natuurgebied in de buurt. De boer waar ze van zijn verkoopt regelmatig hun vlees, erg lekker :mrgreen:
Afbeelding
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising

Ongelezen bericht door GrethavW »

HillieS schreef: 18 aug 2021 19:47 Herefords staan hier ook in een natuurgebied in de buurt. De boer waar ze van zijn verkoopt regelmatig hun vlees, erg lekker :mrgreen:
Ik zou ook al reageren: lekkere biefstuk! :engel:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

HillieS schreef: 18 aug 2021 19:47 Herefords staan hier ook in een natuurgebied in de buurt. De boer waar ze van zijn verkoopt regelmatig hun vlees, erg lekker :mrgreen:
De Kok?
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

dagmar88 schreef: 18 aug 2021 20:01
De Kok?
Volgens mij bedoelt ze die ja. Ik haal er altijd maandelijks 2 knieën voor de bottenbouillon :D
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

pioenroos schreef: 18 aug 2021 20:07
De Kok?
Volgens mij bedoelt ze die ja. Ik haal er altijd maandelijks 2 knieën voor de bottenbouillon :D
Daar was ik toevallig gisteren naar aan het kijken. Hoeveel bouillon trek je van twee knieën? Eerst nog wat ruimte in de vriezer maken. Of nog een vriezer...
Ben eens per ongeluk buiten de gebruikelijke tijden binnen komen vallen. Zat de boerin net het haar van moeders te doen :LOL:
En dan nog is ze ongelofelijk aardig en vrolijk :D
Eigenlijk zou er alleen maar vlees van die kwaliteit in de supermarkt moeten liggen.
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

dagmar88 schreef: 18 aug 2021 20:15 Daar was ik toevallig gisteren naar aan het kijken. Hoeveel bouillon trek je van twee knieën? Eerst nog wat ruimte in de vriezer maken. Of nog een vriezer...
Ben eens per ongeluk buiten de gebruikelijke tijden binnen komen vallen. Zat de boerin net het haar van moeders te doen
En dan nog is ze ongelofelijk aardig en vrolijk
Eigenlijk zou er alleen maar vlees van die kwaliteit in de supermarkt moeten liggen.
:lol1: Die vrouw is fantastisch ja! Zelden iemand gezien die zo oprecht vriendelijk is :I: Ik stond een keer achter iemand die kritisch, kieskeurig en veeleisend stond te doen. Ze keek helemaal beteuterd :ugh:

Ik gooi altijd 1 knie, 1 soepbeen en 1 schenkel in de slow cooker. Dan kan ik de bodem bedekken. En dan zoveel water dat het hoogste punt net onder staat. Soms is de knie van een jong dier en is het 1 liter en soms 2 liter als grote knie. Na 35 uur heb je dan wel bouillon zo dik dat je een broodmes er nog rechtop in kan laten staan :lol1: kan ik in kleine porties invriezen en weer aanlengen als nodig. Hondjes krijgen gewoon een hapje bouillon.
Afbeelding
HillieS
Zeer actief

De Kok?
Jup. En inderdaad, die vrouw is ontzettend vriendelijk.
Wij halen er eens in de zoveel maanden een pakket.
Ik ga de vriezer weer even nakijken of we alweer bijna moeten bestellen
Afbeelding
HillieS
Zeer actief

dagmar88 schreef: 18 aug 2021 20:15
De Kok?
Daar was ik toevallig gisteren naar aan het kijken. Hoeveel bouillon trek je van twee knieën? Eerst nog wat ruimte in de vriezer maken. Of nog een vriezer...
Ben eens per ongeluk buiten de gebruikelijke tijden binnen komen vallen. Zat de boerin net het haar van moeders te doen :LOL:
En dan nog is ze ongelofelijk aardig en vrolijk :D
Eens.
Wij kopen bijna geen vlees meer in de supermarkt, meeste komt daarvandaan
Afbeelding
lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door lucie »

jemig, die leven echt van de lucht :80:
Afbeelding
Plaats reactie