Nog wat foto's van gisteren.
En ook nog een lang verhaal voor wie het leuk vindt.
Dag 7. Een week oud. Sinds gisteren wordt er geoefend met blaffen. Af en toe hoor je ineens een heel vreemd blafje uit de kist komen.
Mijn moeder is vandaag even gekomen. Ze was ook bij de bevalling dus de pups kenden oma al

we hebben samen de pups gewogen en ze heeft ze heel even vast gehad.
Roodkapje is op dit moment het kleinst (508 gr), maar net als bij mijn andere nesten zie ik nu goed dat de beweeglijkste pups het lichtst zijn. Roodkapje is ook druk als je haar optilt of aait maar ze stribbelt niet tegen. Toen ik in de werpkist zat vanmorgen kwam ze gezellig op mijn voet slapen.
Eennakleinste is Snelle (515 gr), die houdt van kroelen en ligt ontspannen in mijn en mijn moeders handen.
Dan Roet (531 gr), hij houdt van aanraking maar was vanmorgen druk en aan het piepen, die hebben we snel weer teruggezet want het moet geen stressmomentje worden
Slimme (556 gr) kan mooi zingen als zijn buikje vol is, in het vorige nest deed Belle dit ook. Zou hij dan teveel op hebben?
Kas (603 gr), Kas was vandaag boos dat hij gewogen moest worden en wilde ook niet kroelen
Klets (670 gr), Klets wilde wel even kroelen met haar oma
Reus (727 gr), Reus is zo'n heerlijke kroelbeer, maar hij moet wel eerst zijn buikje vol hebben
Stoere (751 gr), Stoere heeft prioriteiten in het leven en dat is de beste tepel vinden en zoveel mogelijk melk binnenkrijgen. Met een volle buik wil hij net als Reus wel even kroelen.