goed opgemerkt, ik was Stoere vergeten.Hij staat er nu bij
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Spring & 8tal dag 23 P.23
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Spring & 8tal dag 10 P.18
-
- Zeer actief
Ze zijn zo leuk. Ik geniet stilletjes mee
Ik zal ook gelijk toegeven dat ik degene ben die al heel lang een pup van Sonja wil. Vriend vindt 3 alleen echt te veel en is bang dat Manu en Uma er de dupe van zijn omdat we minder makkelijk met z’n allen op wandeling/visite/vakantie/etentje/dagje weg kunnen. Ik denk zelf van niet maar goed, ik ben ook wat handiger met de honden. Hij geniet er echter ook graag van, hij is dol op ze en hun wandelingen en ze moeten echt altijd mee. Dus ik vind het ook belangrijk dat hij erachter staat.
Ik heb er soms echt oprecht verdriet van dat hij het niet zo graag wil. We zijn nog niet helemaal bij een nee dus ik houd de optie voor mezelf nog wel open.
Ons duo wordt ook een dagje ouder en het sporten gaat op een steeds lager pitje. Bovendien hebben we nu ook een baby natuurlijk, dat vraagt ook extra tijd en energie
Al vind ik het zo ideaal te combineren. Maar dan heb ik natuurlijk wel hulp van mijn vriend.
Het lijkt me zo’n ideale hond voor ons. Dat ziet vriend ook wel in gelukkig. En hoewel ik natuurlijk verzot ben op Manu en Uma, kijk ik ook gewoon uit naar een hond die wel met mij wil trainen en het nut inziet van mijn bestaan. Maarja, we zijn er dus nog niet en hier wordt ook vriend dol van mijn doorzagen. Als ik het zooooo graag wil moet het toch wel gaan?! Hallo! Ik heb een kind gebaard, ik mag nou iets terug toch?

Ik zal ook gelijk toegeven dat ik degene ben die al heel lang een pup van Sonja wil. Vriend vindt 3 alleen echt te veel en is bang dat Manu en Uma er de dupe van zijn omdat we minder makkelijk met z’n allen op wandeling/visite/vakantie/etentje/dagje weg kunnen. Ik denk zelf van niet maar goed, ik ben ook wat handiger met de honden. Hij geniet er echter ook graag van, hij is dol op ze en hun wandelingen en ze moeten echt altijd mee. Dus ik vind het ook belangrijk dat hij erachter staat.
Ik heb er soms echt oprecht verdriet van dat hij het niet zo graag wil. We zijn nog niet helemaal bij een nee dus ik houd de optie voor mezelf nog wel open.
Ons duo wordt ook een dagje ouder en het sporten gaat op een steeds lager pitje. Bovendien hebben we nu ook een baby natuurlijk, dat vraagt ook extra tijd en energie

Het lijkt me zo’n ideale hond voor ons. Dat ziet vriend ook wel in gelukkig. En hoewel ik natuurlijk verzot ben op Manu en Uma, kijk ik ook gewoon uit naar een hond die wel met mij wil trainen en het nut inziet van mijn bestaan. Maarja, we zijn er dus nog niet en hier wordt ook vriend dol van mijn doorzagen. Als ik het zooooo graag wil moet het toch wel gaan?! Hallo! Ik heb een kind gebaard, ik mag nou iets terug toch?

- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Je brengt Uma dus gewoon hier, probleem opgelost.Manuma schreef: ↑25 aug 2021 12:02 Ze zijn zo leuk. Ik geniet stilletjes mee![]()
Ons duo wordt ook een dagje ouder en het sporten gaat op een steeds lager pitje. Bovendien hebben we nu ook een baby natuurlijk, dat vraagt ook extra tijd en energieAl vind ik het zo ideaal te combineren. Maar dan heb ik natuurlijk wel hulp van mijn vriend.
Het lijkt me zo’n ideale hond voor ons. Dat ziet vriend ook wel in gelukkig. En hoewel ik natuurlijk verzot ben op Manu en Uma, kijk ik ook gewoon uit naar een hond die wel met mij wil trainen en het nut inziet van mijn bestaan. Maarja, we zijn er dus nog niet en hier wordt ook vriend dol van mijn doorzagen. Als ik het zooooo graag wil moet het toch wel gaan?! Hallo! Ik heb een kind gebaard, ik mag nou iets terug toch?![]()

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Die geeuwfoto´s zijn altijd zo leuk
.
Manuma: als je een hond wil om te sporten zoals jij, moet je bij Sonja zijn waarschijnlijk. Althans, als deze pups op hun familieleden lijken, wat ik wel vermoed.
Ik snap je vriend wel een beetje: ik zie jullie al een restaurantje pikken met kinderwagen en 3 flinke honden
. Maar alles kan en het is fijn als je dan allebei voor die manier van leven kiest.

Manuma: als je een hond wil om te sporten zoals jij, moet je bij Sonja zijn waarschijnlijk. Althans, als deze pups op hun familieleden lijken, wat ik wel vermoed.
Ik snap je vriend wel een beetje: ik zie jullie al een restaurantje pikken met kinderwagen en 3 flinke honden

- Mozesmand
- Actief
- Mijn ras(sen): Strassenhund
- Aantal honden: 0
Wat een prachtige divers nest! Echt genieten om je foto's te volgen
Ben zo ontzettend blij voor je dat uiteindelijk alles goed is gegaan...
De blote kontjes foto's zijn om te smelten, wat een genot om in die kist te duiken voor jou.
Zelf heb ik een voorkeur voor Reus geloof ik... wat bijzonder is, want ik 'val' meestal niet op de grootste van het nest, maar deze jongen vind ik reusachtig prachtig!
Voor mij is dit een droomkruising! Maar goed, er is een ander ventje op mijn pad gekomen, die veel zorg en aandacht nodig heeft, dus het blijft bij dromen.
En hier zwijmelen, natuurlijk... heel benieuwd hoe het Reuzekind opgroeit!

De blote kontjes foto's zijn om te smelten, wat een genot om in die kist te duiken voor jou.
Zelf heb ik een voorkeur voor Reus geloof ik... wat bijzonder is, want ik 'val' meestal niet op de grootste van het nest, maar deze jongen vind ik reusachtig prachtig!
Voor mij is dit een droomkruising! Maar goed, er is een ander ventje op mijn pad gekomen, die veel zorg en aandacht nodig heeft, dus het blijft bij dromen.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou het zooo leuk vinden als het wel lukt dit keer! Moet je kijken wat een canicross en dogsurvival genen! Van mijn eigen honden gaat nu al de 4de generatie overal mee naar toe. Vroeger gingen we gewoon met 6 honden op vakantie. Met 6 honden op een terras en in een restaurant. Je bent niet overal welkom aar op heel veel plaatsen vinden mensen het juist leuk. Deze hondjes kun je echt overal mee naartoe nemen straksManuma schreef: ↑25 aug 2021 12:02 Ze zijn zo leuk. Ik geniet stilletjes mee![]()
Ons duo wordt ook een dagje ouder en het sporten gaat op een steeds lager pitje. Bovendien hebben we nu ook een baby natuurlijk, dat vraagt ook extra tijd en energieAl vind ik het zo ideaal te combineren. Maar dan heb ik natuurlijk wel hulp van mijn vriend.
Het lijkt me zo’n ideale hond voor ons. Dat ziet vriend ook wel in gelukkig. En hoewel ik natuurlijk verzot ben op Manu en Uma, kijk ik ook gewoon uit naar een hond die wel met mij wil trainen en het nut inziet van mijn bestaan. Maarja, we zijn er dus nog niet en hier wordt ook vriend dol van mijn doorzagen. Als ik het zooooo graag wil moet het toch wel gaan?! Hallo! Ik heb een kind gebaard, ik mag nou iets terug toch?![]()

Je moet binnenkort gewoon eens komen kijken met vriend. Dan nemen we al die leeuwen en beren weg.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Deze honden zijn overal voor in. Het worden heus niet allemaal kampioenen in alle sporten maar ik weet zeker dat ze alles leuk vinden.Alfilillo schreef: ↑25 aug 2021 12:17 Die geeuwfoto´s zijn altijd zo leuk.
Ik snap je vriend wel een beetje: ik zie jullie al een restaurantje pikken met kinderwagen en 3 flinke honden. Maar alles kan en het is fijn als je dan allebei voor die manier van leven kiest.
Uit het vorige nest doen honden canicross, dogsurvival, flyball, behendigheid, hoopers en schapendrijven en ik ben vast wat vergeten. Ren vindt alles leuk wat je met hem doet en geeft altijd 100%.
Ik snap dat een terrasje pikken met klein kind en 3 honden niet heel simpel is. Maar als het met die twee kan, kan het met die derde makkelijk ook n

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
GeregeldMellow schreef: ↑25 aug 2021 12:46
Ik deed dat ook altijd maar als we dan zaten san hield ik mijn honden in de gaten en mijn man lette op de baby.
Nu zijn mijn kinderen volwassen maar heb nog wel 4 honden en ook met hun pak ik een terrasje.
Vakantie is geen probleem want ze gaan altijd mee.
En als dat niet kan dan is hier via HF wel een goede oppas te vinden.
Dus @manuma, geen bezwaren meer om een pupje te nemen![]()

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat een leuk berichtje! Wie weet wat er ooit nog op je pad komt.Mozesmand schreef: ↑25 aug 2021 12:25 Wat een prachtige divers nest! Echt genieten om je foto's te volgen![]()
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Dag 11. weinig foto's gemaakt vandaag. Ze hadden nogal een slaapdag. Spring ook.
Klets heb ik vandaag voor het eerst horen grommen. Lompe Stoere klom over haar heen en ze liet echt een duidelijk grom horen
Spring die zorgt voor uitdagingen. Ze helpt niet meer mee als ze de tiet niet kunnen vinden. Dat moeten ze zelf maar oplossen
Slimme en Reus kunnen al zitten, dat is echt heel snel.
En dan het wonder van het nest. Roodkapje kan de rugslag al
5FA06650-3528-433A-AA1A-BC0A5815E769 by Sonja, on Flickr
Klets heb ik vandaag voor het eerst horen grommen. Lompe Stoere klom over haar heen en ze liet echt een duidelijk grom horen

Spring die zorgt voor uitdagingen. Ze helpt niet meer mee als ze de tiet niet kunnen vinden. Dat moeten ze zelf maar oplossen

En dan het wonder van het nest. Roodkapje kan de rugslag al

- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Ik kan maar niet wennen aan die naakte puppies
Maar wat doen ze het allemaal goed!

Maar wat doen ze het allemaal goed!

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Het zijn wel vreemde wezentjes hè?

- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Best wel

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Net kleine nijlpaardjes
maar wel slim, kijk die Kas eens, die blijft mooi een beetje uit de drukte 

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Zamunda
- Zeer actief
Oh wat leuk dat ze oefenen met blaffen, en dan dat grommen van Klets haha. Ik vind de nakerds ook erg leuk trouwens.
@Manuma, jullie houden het dus nog even spannend.
@Manuma, jullie houden het dus nog even spannend.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Dag 13. Alle oogjes zijn (bijna) open. Ze zien nog amper iets maar ze richten wel echt hun hoofdjes naar licht en donker. Ze zijn nog heel sterk georiënteerd op geur. Ze komen niet meer kruipend in beweging maar gaan eerst zitten of meteen staan en dan proberen ze te lopen. Nieuwe voorwerpen worden meteen gebruikt om tegenaan, op of onder te liggen. Vanmorgen heb ik een krukje in de werpkist gezet toen Spring wandelen was en Stoere en Reus lagen daar heerlijk onder te slapen.

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Oh wauw wat een verschil! Heerlijke foto's weer, echt mooi!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- dagmar88
- Zeer actief

-
- Zeer actief
wauw zeg wat gaan ze goed, en die streepjes 

-
- Zeer actief
Oohh
Die donkere brindle....
Wat een leuke pups zeg

Die donkere brindle....

Wat een leuke pups zeg

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Ze zijn prachtig .
Vooral de naakte zijn waaaw
Vooral de naakte zijn waaaw
- Zamunda
- Zeer actief
Ow wat een heerlijke koppies en frummelbekkies 

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Bedankt allemaal hoor! Ik zit hier zo trots te zijn als een aap met 7 lullen alsof ik ze zelf gebakken heb
Dat hebben Spring en Milo toch maar goed gedaan.
Ik kan niet wachten tot ze alles gaan ontdekken en door de kamer denderen

Dat hebben Spring en Milo toch maar goed gedaan.
Ik kan niet wachten tot ze alles gaan ontdekken en door de kamer denderen

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1

Het is van alles wat en zo leuk om te zien

- Zamunda
- Zeer actief
Haha

-
- Zeer actief
Wat een super mooi divers nestje!
Lijken me zulke gave energieke honden waar je alle kanten mee op kunt. Zijn ze allemaal al voorzien van een baasje?
Hoop dat je nog veel updates gaat geven met karakteromschrijvingen
Lijken me zulke gave energieke honden waar je alle kanten mee op kunt. Zijn ze allemaal al voorzien van een baasje?
Hoop dat je nog veel updates gaat geven met karakteromschrijvingen

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja,ik blijf wel updaten hoor. Hartstikke leuk. Ik lees vaak op het HF terug van mijn nestjes.Persistence schreef: ↑29 aug 2021 16:30 Wat een super mooi divers nestje!
Hoop dat je nog veel updates gaat geven met karakteromschrijvingen![]()
Er zoeken er nog twee een baasje maar ik heb nog nergens actief gezocht. Ik wacht daar mee tot ik eer weet van de karakters enzo. Dan kan ik gerichter zoeken. Kiezen doet iedereen toch pas heel laat.
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Eentje is trouwens gezakt voor prikkerdiploma A. Je kan het aan zien komen op 1 van de foto's. Rara wie was het?