Hier een kleine selectie van alle foto’s. Vik vond het ook super. Lekker wandelen en veel zwemmen!

Moderator: moderatorteam
Wat een heerlijk vooruitzicht! Veel plezier!Cendy schreef:Oh wauw.. vast voorgenieten voor mij.
Wij gaan over 2 weken die kant weer op.
Prachtige foto's
Dat snap ik! Vorig jaar was voor ons de eerste keer en dat beviel zo goed dat we dit jaar weer zijn gegaan. Weer zo veel nieuwe prachtige dingen gezien. We hebben ook nog zo veel niet gezien, dus dit is zeker ook niet de laatste keer.Kells schreef:Leuke foto's en ja, Noorwegen is prachtig! Het is alweer 6 jaar geleden dat wij er voor het laatst waren en ik wil er heel graag weer eens naar toe.
Echt geweldig hè. Wij gaan ook zeker nog terug.Boutje schreef:Wow wat mooi... ik wil terug...
Ik ben er 1 keertje geweest en ben er mijn hart verloren.. zo een ongelooflijk indrukwekkend land om door te reizen...
Hopelijk lukt het volgende zomer nog eens...
Wat heerlijk zo lang. Zweden is ook gaaf!Hamilton schreef:Prachtige foto's van zo'n mooi en indrukwekkend landHeimwee als ik deze plaatjes zie ( want we zijn al weer 3 weken thuis, na 5 weken Noorwegen/Zweden) Welke gletsjer is dat?
Kan het aanraden! Prachtig land en ik vind het ook heerlijk dat ze zo relaxt zijn met honden.Tineke schreef:Prachtig, Noorwegen staat hier ook nog op het verlanglijstje
Fijn vooruitzicht!Chihuahua-paws schreef:Ja Noorwegen is prachtig. Mooie foto's![]()
Wij gaan volgend jaar "waarschijnlijk" voor de vierde keer en ook met de Camper.
Wij hebben zelf een buscamper.Mellow schreef:Wauw, wat is het mooi daar.
Ga je dan met een camper vanuit nederland die kant op of huur je er daar een?
Als je gewoon met je auto gaat, kan en mag je daar ook gewoon overal een tentje opzetten?
Of je auto parkeren en daarin slapen..
Want dan staat Noorwegen nog op mijn lijstje
Klopt, Noorwegen is heel strikt. Besmettingen zijn daar laag en dat houden ze graag zo. Land is lange tijd op slot geweest. Iedereen werd ook gecontroleerd bij de grens.Mellow schreef:Ik had even wat info opgezocht maar zag dat je volledig geënt moet zijn, covid hebben gehad of getest moet worden om Noorwegen in te komen..
Ik heb en doe dat bovenstaande dus niet..
Ga dus maar geduld hebben en tripje Noorwegen inplannen als die hele Covid gedoe qua enten of testen niet meer nodig is
Wat is daar veel van weggesmolten