Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Witte Zebra´s
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Witte Zebra´s

-
- Zeer actief
Die zijn ook leuk!
Mooi toch als je ze moet zoeken?
Mooi toch als je ze moet zoeken?

- tobi__
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
- Aantal honden: 1
Blijft mooi om te zien!
Vraag me altijd af of ze dan niet continu herrie maken?
Vraag me altijd af of ze dan niet continu herrie maken?
_Esmee
Wat mooi die witte tussen de groene bladeren. Leuk hoor. Weer twee vogeltjes die een heerlijk leventje krijgen en niet in een kooitje gedaan worden. 

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Ik zou wat meer zitstokken maken.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Vliegen in een voliere, ook al vinden wij mensen het een grote volière, voor vogels is dat het gewoon niet. Dat vliegen kan je verwaarlozen. Eer zo'n vogeltje de vaart heeft, moet het weer landen, want einde volière. Je doet ze echt veel meer plezier met wat extra zitstokken. Ze vinden het prettig om gedurende de dag eens een ander uitzicht te hebben. Eigenlijk zijn ook meer zitplaatsen een verrijking in een volière.
Maar goed, jouw vogeltjes jou volière, jouw feestje. Ik wilde het alleen wel even aanhalen. Je weet naar nooit of mensen toch willen luisteren

-
- Zeer actief
Ja hoor is ook zo.Nanna schreef: ↑04 sep 2021 16:36 Ze hebben ook de gewone en klimhortensia waar ze kunnen zitten. Ze zijn niet afhankelijk van de zitstokken.
Vooral de zebra’s zijn trouwens het meest druk met het fabriceren van allerlei nestbouwsels. En de nachtegalen kruipen door de struiken om insecten te vangen. Ik dacht te weten dat ze itt kooivogeltjes een aardig verrijkte omgeving hebben met veel sociale interactie.
Alhoewel een vogeltje in een gewoon vrij klein vogelkooitje toch wel een beetje te vergelijken is met een kom met goudvis. Alhoewel de binnen kooivogeltjes soms nog wel los mogen vliegen. Maar vind ik toch niet ideaal voor een vogel.
Een volière is natuurlijk al een hele verbetering. Toch kan je voor een klein beetje moeite nog meer plezier kweken voor de vogeltjes.
Met meer zitstokken, kunnen ze zich ook verdelen in het hok, wat voor wat meer rust zorgt.
Maar goed ik ben misschien een pietlut ten op zichte van kooi dieren.

- dagmar88
- Zeer actief
Mens, die ouwe ligt op d'r knietjes op de hei verrijking te zoeken en zit uren naar dat kot te kijken.
Denk je nou echt dat Nanna zelf niet ziet of er genoeg rust is, of ze graag bij elkaar zitten en of ze vliegen?
-
- Zeer actief
Mens, relax effe.
Het was maar een suggestie,
Als dat al niet meer mag. . .

- dagmar88
- Zeer actief
Bedankt voor de suggestie, ik ben zalig relaxed, de hele dag al. Je hebt geen fijne insteek nee, met je beetje moeite na Nanna's antwoord.
Denk dat er weinig zijn te vinden waar meer moeite voor wordt gedaan, anders had laeken z'n geliefde vogeltjes nooit laten gaan. Dat rijmt.