Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puppyren, kent iemand deze:

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Puppyren, kent iemand deze:

Ongelezen bericht door Zamunda »

Ik ben op zoek naar een puppyren (of 2) en vraag me af of iemand deze kent want ik vind het van een plaatje zo moeilijk in te schatten of het geen slap zwabberdingetje is.

Afbeelding
(https://www.ho-michielsen.nl/dieren-en- ... en-70x91cm)

Ik heb al een goede puppyren maar die panelen heb ik deels al in gebruik voor de sluis in huis, bovendien zou ik daar toch te weinig aan hebben. Dus er moet sowieso iets bij, maar de panelen die ik al heb zijn nergens meer te vinden anders ging ik daar meteen voor.

Ik twijfel nu tussen twee rennen bestellen van die van het plaatje hierboven, of eentje van deze ren:
Afbeelding

Die laatste heb ik geen twijfel over de stevigheid, maar ik vraag me af of dat zware (25kg bij 100cm hoogte) nou wel zo fijn is. Mijn huidige panelen zijn licht en dat bevalt me prima want lekker makkelijk even te verplaatsen (plus nemen nauwelijks ruimte in als ik ze opruim), maar misschien zijn er mensen met ervaring met die zware die kunnen aangeven of en waarom hen deze juist goed bevalt?
Lucia
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Puppyren, kent iemand deze:

Ongelezen bericht door Lucia »

Ik heb die van de pets place. Steviger dan de eerste van je plaatje.
Mijn ervaring is dat als je met pinnen de panelen vast moet maken, dat dat erg onstabiel is, tenzij je het in gras kunt vastzetten.

Ik heb ook een kleinere variant van je onderste plaatje. Goed stevig en prettig. Maar veel zwaarder.
Die had ik standaard staan, de lichtere gebruik ik wel eens om wat af te zetten nog.
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door HillieS »

Ik heb een vergelijkbare met je bovenste. Yara vindt hem heel spannend want hij rammelt als je er tegenaan stoot.
Dat 'misbruik' ik een beetje. Want hij is mega licht en erg makkelijk te verschuiven. Omdat zij het spannend vind laat ze hem staan. En kan ik hem in de kamer zetten als er bv bezoek ik die niet zo dol is op honden als wij.

Maar als stevig geheel zou ik hem niet aanraden. Voor in de tuin bv wel mits de pinnen in de grond geprikt kunnen worden. Dan staat het goed stevig eigenlijk.
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Ik wil dan graag weten waarom jij een puppyren nodig hebt :engel:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Ik heb die onderste en ik heb 'm afgelopen maanden tijdens onze verbouwing heel veel gebruikt om plekjes af te zetten waar de honden even niet mochten komen. Het is niet heel snel en gemakkelijk te verplaatsen nee maar ik vind die degelijke, zware kwaliteit juist wel heel fijn. Ik heb nu twee panelen in een V-vorm voor de keuken gezet omdat daar onze verfspullen staan. Dan hoef ik niet steeds alles op te ruimen :-) en mijn honden stoten die twee panelen echt niet per ongeluk even om.
Hakkene
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hakkene »

Zinodo schreef:Ik vind die rennen met van die pinnen heel stom en vervelend. Wij hebben er zo een: https://petsplace.nl/adori-puppyren-hon ... QMQAvD_BwE#

Niet zo megastevig als de tweede van jouw plaatje maar het voldoet meer dan prima.

Die met pinnen heb ik met tie wraps aan elkaar vast gezet en gebruikt om het verblijf van de schildpad af te sluiten van de bovenkant :F:
Ik heb deze ook. Van 96 cm hoog. En gebruikte m niet alleen als puppyren, maar ook als konijnenren, afscheiding etc. Lekker degelijk ding, waar ook een (ietwat) lompe labrador niet doorheen kwam. Geintje, zo erg was het niet:)
Zamunda
Zeer actief

Qua stevigheid gaat het me vooral om de panelen zelf, of het niet met de minste kracht buigt (dat kan ik van het plaatje niet afleiden). De ren die ik al heb bestaat ook uit losse panelen en pennen en over het systeem an sich ben ik wel tevreden (die zou ik gewoon nu weer gekocht hebben als hij nog verkrijgbaar was).

Zinodo schreef: 03 sep 2021 18:12 Ik vind die rennen met van die pinnen heel stom en vervelend. Wij hebben er zo een: https://petsplace.nl/adori-puppyren-hon ... QMQAvD_BwE#

Niet zo megastevig als de tweede van jouw plaatje maar het voldoet meer dan prima.

Die met pinnen heb ik met tie wraps aan elkaar vast gezet en gebruikt om het verblijf van de schildpad af te sluiten van de bovenkant :F:
Ik hou van multifunctioneel dus alles aan elkaar vind ik te beperkend, die ren viel voor mij dus juist af :engel: . Maar wel een goed idee, mocht ik het tijdelijk stabieler willen dan kan ik altijd nog tie wraps gebruiken.

natalie schreef: 03 sep 2021 19:04 Ik heb die onderste en ik heb 'm afgelopen maanden tijdens onze verbouwing heel veel gebruikt om plekjes af te zetten waar de honden even niet mochten komen. Het is niet heel snel en gemakkelijk te verplaatsen nee maar ik vind die degelijke, zware kwaliteit juist wel heel fijn. Ik heb nu twee panelen in een V-vorm voor de keuken gezet omdat daar onze verfspullen staan. Dan hoef ik niet steeds alles op te ruimen :-) en mijn honden stoten die twee panelen echt niet per ongeluk even om.
Goed om te weten en dat is precies het eiereten voor mij, verplaatsbaarheid (maar ook de ruimte die het opgeruimd inneemt) versus stevigheid. Ik ga denk ik maar even naar die shop mailen om te vragen hoe dik de spijlen zijn, dan kan ik dat vergelijken met mijn huidige ren.

fenneke schreef: 03 sep 2021 19:03 Ik wil dan graag weten waarom jij een puppyren nodig hebt :engel:
Om wat af te kunnen zetten :engel: .
xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Contacteer:

Ongelezen bericht door xSuzannex »

Ik had beide soorten bij mijn nestje. De dunne gebruikte ik buiten en de zwarte binnen. De bovenste was niet erg stabiel vond ik. Vind het meer iets voor konijnen of kleine pups. Het was aan het eind ook behoorlijk verbogen.
Ik zou voor de onderste gaan
xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Contacteer:

Ongelezen bericht door xSuzannex »

In het filmpje zie je op de achtergrond de ren, dat zelfs de spijlen verbogen zijn
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Die van Zinodo heb ik ook. Fijn ding, goede kwaliteit. Ik had er twee om meubelen mee af te zetten maar puppy kan er inmiddels makkelijk overheen.
Afbeelding
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Zamunda schreef: 03 sep 2021 19:21 Qua stevigheid gaat het me vooral om de panelen zelf, of het niet met de minste kracht buigt (dat kan ik van het plaatje niet afleiden). De ren die ik al heb bestaat ook uit losse panelen en pennen en over het systeem an sich ben ik wel tevreden (die zou ik gewoon nu weer gekocht hebben als hij nog verkrijgbaar was).
natalie schreef: 03 sep 2021 19:04 Ik heb die onderste en ik heb 'm afgelopen maanden tijdens onze verbouwing heel veel gebruikt om plekjes af te zetten waar de honden even niet mochten komen. Het is niet heel snel en gemakkelijk te verplaatsen nee maar ik vind die degelijke, zware kwaliteit juist wel heel fijn. Ik heb nu twee panelen in een V-vorm voor de keuken gezet omdat daar onze verfspullen staan. Dan hoef ik niet steeds alles op te ruimen :-) en mijn honden stoten die twee panelen echt niet per ongeluk even om.
Goed om te weten en dat is precies het eiereten voor mij, verplaatsbaarheid (maar ook de ruimte die het opgeruimd inneemt) versus stevigheid. Ik ga denk ik maar even naar die shop mailen om te vragen hoe dik de spijlen zijn, dan kan ik dat vergelijken met mijn huidige ren.
Ik til drie panelen per keer. Dus om een hele ren te verplaatsen, moet ik 3x heen en weer lopen. Zodra je er twee hebt staan, is de rest ook gemakkelijk te plaatsen. Maar dat zal niet anders zijn dan bij de panelen die je nu al hebt.

De panelen zijn 1,5 cm dik.

Afbeelding

En ik vind het echt heel erg leuk dat je toch voor een pup gaat :cheer: Ik las eerder al wat hints in die richting en dat er een uitgebreid topic gaat komen, dus ik ben heel benieuwd :D
Zamunda
Zeer actief

xSuzannex schreef: 03 sep 2021 19:25 Ik had beide soorten bij mijn nestje. De dunne gebruikte ik buiten en de zwarte binnen. De bovenste was niet erg stabiel vond ik. Vind het meer iets voor konijnen of kleine pups. Het was aan het eind ook behoorlijk verbogen.
Ik zou voor de onderste gaan
Wat een leuke puppyspeelplaats :I: . Maar die ren is niet exact die uit mijn link zo te zien? Ik heb er namelijk al eentje die erop lijkt, maar die spijlen verbuig je dus echt niet zoals die uit jouw filmpje, de panelen van mijn ren lijken op die van mijn stevige bench. Maar dat verbuigen zoals die bij jou is dus iets wat ik echt niet wil, dus vandaar dat ik hoopte op de kleine kans dat iemand hier exact de ren van die link heeft (ik kan het ook aan de verkoper vragen maar die gaat vast niet zeggen dat ze makkelijk verbuigen :LOL: , maar ik ga wel even navraag doen over de dikte van de spijlen).

natalie schreef: 03 sep 2021 19:34De panelen zijn 1,5 cm dik.

Afbeelding
Nouuuuu :I: :I: :I: .
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

De bovenste heb ik gekocht toen ik Vusi kreeg (DH), ze heeft daar 4 maanden gebruik van gemaakt, ze sliep er ´s nachts in. :slaap2:
In 2017 voor 6 pups van Zela gebruikt.
Vorig jaar heb ik ´m voor Pusi gebruikt. :ok:

Zwabberig .... mmm, tja, een beetje wel als ze wild gaan doen. Als het op een zachte ondergond staat (in het gras bv) kun je de pinnen in de grond drukken.
Zamunda
Zeer actief

mosquito1980 schreef: 03 sep 2021 19:56 De bovenste heb ik gekocht toen ik Vusi kreeg (DH), ze heeft daar 4 maanden gebruik van gemaakt, ze sliep er ´s nachts in. :slaap2:

Zwabberig .... mmm, tja, een beetje wel als ze wild gaan doen. Als het op een zachte ondergond staat (in het gras bv) kun je de pinnen in de grond drukken.
Een soortgelijke of exact deze? En ja, ding mag best verschuiven bij wild doen, dat vind ik geen probleem zolang de boel maar niet bij het minste of geringste verbuigt.

Haha, leuk dat hij al zoveel doelen heeft gehad :D .
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ik heb beiden en de onderste bevalt echt veel beter ondanks t gewicht

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Ga je de puppyren ook gebruiken voor alleen blijf trainen? Dat je dus uit gehoor afstand bent?
Het nadeel van panelen die rond aflopende hoeken hebben aan de bovenkant, is dat een pup die tegen een paneel opstaat of erover probeert te komen klem kan komen te zitten. Zoals bij een kantelraam, in de V hoek tussen de panelen.

Als je bij gebruik altijd gillen kan horen heb ik niks gezegd natuurlijk, dan til je puplief er zo uit.
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

malinois schreef: 03 sep 2021 20:08 Ik heb beiden en de onderste bevalt echt veel beter ondanks t gewicht

Afbeelding

Afbeelding
Zeker als je er zo'n groot stuk mee afzet is het een heel ander gezicht, ziet er heel mooi uit op die onderste foto :ok: . Ik denk zelf niet dat ik het ooit op die manier zou gebruiken, dan pak ik wel een rol ursusgaas.

pioenroos schreef: 03 sep 2021 20:16 Ga je de puppyren ook gebruiken voor alleen blijf trainen? Dat je dus uit gehoor afstand bent?
Het nadeel van panelen die rond aflopende hoeken hebben aan de bovenkant, is dat een pup die tegen een paneel opstaat of erover probeert te komen klem kan komen te zitten. Zoals bij een kantelraam, in de V hoek tussen de panelen.

Als je bij gebruik altijd gillen kan horen heb ik niks gezegd natuurlijk, dan til je puplief er zo uit.
Hm, goeie. Ja, ik denk wel dat ik het ook in zou gaan zetten voor alleen blijven, liever in de ren dan in de bench. En mijn huidige panelen hebben maar korte boogjes, daar zie ik niet zo snel een poot tussen blijven haken, maar deze op het plaatje hebben veel langere bogen. Ik denk dat dit wel de doorslaggevende factor wordt want ik wil geen paniektoestand omdat een poot bovenaan vastzit en dan de hele stellage op de hond terechtkomt en de rest van de bende dan ook nog in rep in roer erbij :schrik: . Nou, daar zou ik dus niet aan gedacht hebben, dank je!
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Die bovenste is niet heel erg stabiel, ik had hem voor de pups, maar toen de pups eenmaal gingen lopen konden ze ook klimmen en dan zaten ze weleens tussen zo spleet vast met hun pootje. Ik had hem uitgeleend aan iemand, en die heeft hem volgens mij nog, of die heeft hem weggegooid, want die is ondertussen al weer twee keer verhuisd.

Maar om af te zetten is het wel prima, mijn honden hebben hem nooit omgegooid.

O, ik ben spuit elf.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Zamunda
Zeer actief

gonnie schreef: 03 sep 2021 20:46 Die bovenste is niet heel erg stabiel, ik had hem voor de pups, maar toen de pups eenmaal gingen lopen konden ze ook klimmen en dan zaten ze weleens tussen zo spleet vast met hun pootje. Ik had hem uitgeleend aan iemand, en die heeft hem volgens mij nog, of die heeft hem weggegooid, want die is ondertussen al weer twee keer verhuisd.

Maar om af te zetten is het wel prima, mijn honden hebben hem nooit omgegooid.

O, ik ben spuit elf.
Hm, ook geen rekening gehouden met klimmen (nog geen klimhonden gehad :D ), meer met tegenaan staan/springen.

Nou ik ben er wel uit, vooral het vast kunnen komen zitten tussen de bogen en wellicht ook de spijlen geven de doorslag: veiligheid voor opruimgemak :ok: .

Bedankt allemaal voor het meedenken en delen van jullie ervaringen/inzichten :ok: .
flatcoatjrt
Zeer actief
Mijn ras(sen): *Jack Russel*
*Oudduitse Herder*
*Flatcoated Retriever*
Boerenfox

Ongelezen bericht door flatcoatjrt »

Wij hebben iets soortgelijks als die bovenste. Wat ik achteraf heel handig vind van deze is dat je hem mbv die pinnen ook aan 2 kanten aan de ingang van de bench kan vast maken. Daardoor staat hij best stevig. Maar het ligt er wel aan wat er in komt en hoe graag het eruit wil..Henkie (Foxterrier) is geen uitbreker, ik vind het ideaal zo meer bewegingsruimte, even rust in de tent als er visite is.
Afbeelding
Dazwa84
Actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Ik heb die tweede, bij Tectake, en ben er tevreden over. Zowel tijdens kamperen als gewoon binnen als bench gebruikt. Die van ons is 80 cm hoog.
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Ik heb de onderste voor mijn nest pups gebruikt. Zwaar/moeilijk verplaatsbaar vond ik eigenlijk nog wel meevallen... Van die 'flidderdingen' zoals we hier zeggen, heb je niks aan :19: .
Op 5 weken zijn de pups wel naar een andere ruimte verhuisd, toen ze 7 weken waren deden ze pogingen om er uit te klimmen als ze er toch even achter zaten, mijn freggel slaagde er op 8 weken prima in om er in een flits over te kruipen :cool2: .
Vind ze toch best handig en stevig, we hebben de enkele paneeltjes ook meegenomen naar de zwemles met de pups om daar als rennetje te dienen, is twee keer niks om op te zetten.
Afbeelding
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Eefsel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door Eefsel »

Wij hebben ook de onderste voor Maggie en vind 'm zeker niet onwijs zwaar zeker niet voor de kwaliteit dat 't is :)
Evelien en Joep
Afbeelding
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Zamunda schreef: 03 sep 2021 20:01
mosquito1980 schreef: 03 sep 2021 19:56 De bovenste heb ik gekocht toen ik Vusi kreeg (DH), ze heeft daar 4 maanden gebruik van gemaakt, ze sliep er ´s nachts in. :slaap2:

Een soortgelijke of exact deze? En ja, ding mag best verschuiven bij wild doen, dat vind ik geen probleem zolang de boel maar niet bij het minste of geringste verbuigt.

Haha, leuk dat hij al zoveel doelen heeft gehad :D .
Ik heb precies dezelfde.
Het deurtje gebruikte ik nooit, ik trek altijd 1 van de pinnen eruit zodat ik er zelf gewoon in kan.
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Ik heb ook de onderste om deeltje naast het huis mee af te zetten. Qua zwaarte vind ik dat echt wel meevallen, verplaats ik toch best makkelijk, staat ook op verhard gedeelte dus zit niet met de pinnen vast.
Zo'n bovenste zou bij mijn type pups meteen gewoon mee door het huis genomen worden, lekker racen met de ren :LOL:
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Cleva schreef: 04 sep 2021 02:53 Ik heb die zware en die is zijn geld honderd keer waard geweest.
Meteen 16 delen kopen.
Ja!!
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Zamunda
Zeer actief

natalie schreef: 03 sep 2021 19:34En ik vind het echt heel erg leuk dat je toch voor een pup gaat :cheer: Ik las eerder al wat hints in die richting en dat er een uitgebreid topic gaat komen, dus ik ben heel benieuwd :D
Ik wilde nog even wachten tot na het eerste pupbezoek, maar als we de juiste match kunnen maken dan komt hier inderdaad een pup :cheer: :balon: :schrik: :jump1: ! Superspannend en superleuk!

flatcoatjrt schreef: 03 sep 2021 21:11 Wij hebben iets soortgelijks als die bovenste. Wat ik achteraf heel handig vind van deze is dat je hem mbv die pinnen ook aan 2 kanten aan de ingang van de bench kan vast maken. Daardoor staat hij best stevig. Maar het ligt er wel aan wat er in komt en hoe graag het eruit wil..Henkie (Foxterrier) is geen uitbreker, ik vind het ideaal zo meer bewegingsruimte, even rust in de tent als er visite is.
Zo gebruik ik mijn huidige ook weleens en het maakt ook wel veel uit hoe je de ren neerzet: lange rechte stukken zijn niks met die bovenste, maar met hoeken erin bevalt mijn huidige me goed.

Perle schreef: 03 sep 2021 21:38Op 5 weken zijn de pups wel naar een andere ruimte verhuisd, toen ze 7 weken waren deden ze pogingen om er uit te klimmen als ze er toch even achter zaten, mijn freggel slaagde er op 8 weken prima in om er in een flits over te kruipen :cool2: .
Ja goffer, wat heb je nou aan een ren als ze eroverheen klimmen :LOL: . Met 5 weken maakt het me niet uit, dat zoeken ze maar bij de fokker uit :pffff: :W: , maar vanaf 8 weken vind ik er wel wat van :D .

Heavy schreef: 03 sep 2021 22:10 Ten eerste wat leuk een pup :D
Jaaaa, ik zit al twee weken helemaal te stuiteren :cheer: ! En zo leuk om o.a. jou en Habibi te volgen die een paar weken voor me zitten, kan ik lekker een beetje meegluren wat me te wachten staat :mrgreen: .

Heavy schreef: 03 sep 2021 22:10Ten tweede ik wilde ook een rennetje want ja zo’n bench is zo klein
Tot ik dit zag in de smouzengroep :LOL: laat maar weer

Afbeelding
Nou echt hoor, wat is dit voor onzin :LOL: . Nou ja, ik wacht nog wel even met die ren bestellen tot ik hoor of er apen in het nest zitten :mrgreen: .

Cleva schreef: 04 sep 2021 02:53 Ik heb die zware en die is zijn geld honderd keer waard geweest.
Meteen 16 delen kopen.

Oh wat heeft zo'n set het leven makkelijk gemaakt met een nest pups en daarna met het uitwennen van echo.
Ik gebruik ze nog steeds heel graag. Vorige week nog.
Bij jou klommen ze er dus niet overheen? Welke hoogte heb jij? Ik wilde voor 100cm hoog gaan.

maart schreef: 04 sep 2021 10:26 Ik heb ook de onderste om deeltje naast het huis mee af te zetten. Qua zwaarte vind ik dat echt wel meevallen, verplaats ik toch best makkelijk, staat ook op verhard gedeelte dus zit niet met de pinnen vast.
Zo'n bovenste zou bij mijn type pups meteen gewoon mee door het huis genomen worden, lekker racen met de ren :LOL:
Dat geloof ik direct :LOL: . Nou zou ik dat ook geen probleem vinden hoor, je racet maar een eind weg met die ren. Maar ik gok dat het met mijn niet-mechel wel mee zal vallen :mrgreen: .
Laatst gewijzigd door Zamunda op 04 sep 2021 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
sonj@
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising

Ongelezen bericht door sonj@ »

Wat een leuk vooruitzicht.
Ga je voor haar of bloot?
Zamunda
Zeer actief

sonj@ schreef: 04 sep 2021 19:57 Wat een leuk vooruitzicht.
Ga je voor haar of bloot?
Bij het vorige nest zou ik zeker voor behaard gegaan zijn als we het toen doorgezet hadden, nu had ik nog wel een voorkeur voor behaard maar sta ik ook open voor bloot. Man wilde wel nog steeds behaard maar sinds we vorige week kennis gemaakt hebben met Ren en Spring vindt hij bloot ook een optie. Dus we gaan voor karakter/match en zien dan wel hoeveel haar daarbij hoort :mrgreen: . Echt een verrassing nog dus!
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Leuk vooruitzicht :cheer: :cheer:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”