Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo allemaal,
Ik zal ons even voorstellen . Wij zijn man en vrouw en hebben 1 dochter. Dochter heeft vijf en half jaar geleden een hond geadopteerd uit Roemenie. Het is een middelmaat van 12 kilo.Hond had wel wat gedrags problemen angst en druk heel veel blaffen . Gedurende de vijf jaar dat hond bij dochter woonde is er enorm veel gebeurd ,relaties aan en uit ,verhuizingen. En nu uiteindelijk een relatie en in korte tijd twee kindjes. De hond heeft in al die jaren heel vaak bij ons gelogeerd en daar hebben wij altijd heel erg van genoten en volgens ons de hond ook. Ook paste ik op de hond als dochter ging werken. Nu was het zo toen het eerste kind werd geboren de hond ander gedrag ging vertonen voornamelijk weg kruipen ,verstoppen onder de box enzovoorts. Als ze bij ons was sliep ze erg veel en kwam helemaal bij. Dus uiteindelijk hebben we in augustus het besluit genomen om de hond voor vast bij ons in huis te nemen omdat dochter de hond niet meer kan bieden wat ze nodig heeft en ik ben altijd thuis. De keren dat we dochter en kleinkinderen bezochten ging hond mee en dat ging prima en ging ook graag weer mee met ons naar huis dus het lijkt erop dat ze het wel prima vind dat ze bij ons is .
Doe een ander niet,wat u niet wil dat u geschied.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd .
En hoe meer ik mensen leer kennen des te meer houd ik van dieren
Hallo welkom op het forum, wat fijn dat jullie zo goede oplossing voor haar hebben gevonden.
Al is het voor je dochter natuurlijk niet super makkelijk geweest haar hond uit huis te plaatsen maar met deze oplossing zien ze elkaar gelukkig nog.
Soms kiest een hond gewoon zelf en kan hij bij jullie meer rust vinden
Welkom op het forum.
Dat hondenmeiske is met haar schattige kontje in de roomboter gevallen.
Nu heeft ze jullie helemaal voor zich alleen.
Echt zo'n hondje dat altijd een pupje blijft. Daar ga je veel plezier aan beleven.
Fijn dat Yuna bij jullie een mooi en rustiger mandje heeft gekregen
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Tony schreef: ↑17 nov 2021 03:25
Welkom hier...
Goh wat lijkt ze op Joep, een (opvang) hondje uit Griekenland die ik nu hier heb zitten...
Yuna komt uit roemenie