Vrij energiek

Ergens klopt er hier iets niet..

En dan thuis vinden ze de kat in de mand..

Moderator: moderatorteam
Oh, op de eerste foto zeker ja, ik zie het nu ook. Kan me een foto van Reina nog voor de geest halen die je volgens mij als Avater had.
Dank je Netty! Twee kanjers van honden hebben we.
Hahaha, altijd leuk (vooral bij anderen, en als ze zichzelf niet bezeren) als een hond niet weet hoe groot en lomp 'ie kan zijn als ze de kolder in hun kop hebben.blondie schreef: ↑22 nov 2021 11:09Niet altijd hoor... deze twee vinden elkaar zo leuk dat ze soms binnen ook de boel op stelten zetten... rennen door de kamer, over de bank en stoel heen, kleden weer van hun plek
![]()
Soort van dolle minuut vaak van Chara, die krijgt dan net als een pup ineens de kolder in haar kop. Ze is er alleen een beetje te groot en lomp voor![]()
Tony schreef: ↑24 nov 2021 21:03 Ik neem aan dat Chara die geblokte Duitser is ?
Heb je daar ook de voorouders van of staat die misschien op bloedlijnen ? (Dat zal gerust ergens vermeld staan maar om nou bijna 30000 berichten door te spitten...)
Mooie hond(en)btw, ofschoon ik normaal meer van de Hollanders en Belgen ben. Maar die Tsjechische/Oostblok typen (ja toch ?) vind ik dan wel weer heel mooi!![]()
Is het en heeft voor en nadelen.. door dat gesleep met dat soort ballen slijten de tanden, dit is de derde herder die altijd wat in zijn of haar bek wil meedragen.