Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ook een mooi gezicht als de ijsbaan in gebruik is denk ik
Niet té dichtbij en toch mee kunnen kijken met de gezelligheid van alle schaatsers.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Ja als er geschaatst wordt is het altijd een gezellige boel.
De rest van het jaar ook hoor je mag er met de honden los lopen dat wordt gedoogt, dan staat de ijsbaan droog en kunnen ze achterin zwemmen
Marion. schreef: ↑22 dec 2021 17:49
Heerlijk uitzicht! Ik vond het vanochtend op de snelweg zelfs mooi (mijn rit ging grotendeels door bebost gebied). Maar ik vind het wel koud
Maar ik vind dat wel lekker. Beter dan dat trieste, grijze gemiezer van de laatste weken.
Marion. schreef: ↑22 dec 2021 17:49
Heerlijk uitzicht! Ik vond het vanochtend op de snelweg zelfs mooi (mijn rit ging grotendeels door bebost gebied). Maar ik vind het wel koud
Maar ik vind dat wel lekker. Beter dan dat trieste, grijze gemiezer van de laatste weken.
Ja, dat absoluut. Alleen als je 's ochtends om 5 uur met open deuren in een hal staat is het wel heel frisjes. Maar ja, moet je maar extra hard rennen haha.
Ja vanmorgen reden we ook langs de weg waar veel groen is wat nou wit aangevroren was met van die ijskristallen.
Maar ik hoorde dat het morgen alweer gaat opwarmen en regenen
twinkeltje schreef: ↑22 dec 2021 13:47
Als ik op balkon sta kijk zie ik dit, de ijsbaan die weer aardig dicht gevroren is.
Helaas gaat het morgen weer dooien.
Wat is jullie uitzicht
Wat ontzettend leuk twinkel!
Dat is echt het allerallerallerenigste dat ik hier mis: schaatscultuur.
Ik hoop voor jou en alle schaatsliefhebbers dat het weer gaat vriezen
Ja jammer he ik word er altijd zo blij van ik heb vroeger heel veel geschaatst op natuur ijs hele tochten.
Die gezelligheid altijd dan jong en oud alles samen
twinkeltje schreef: ↑23 dec 2021 08:35
Ja jammer he ik word er altijd zo blij van ik heb vroeger heel veel geschaatst op natuur ijs hele tochten.
Die gezelligheid altijd dan jong en oud alles samen
Nu ja, gezelligheid, die botjes bleven nooit langer dan 5 minuten zitten, als ze dat al haalden....