Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Die was met de baas op pad. Was niet leuk voor hem hij snapte er niet veel van dat ik alleen met Chara weg ging.
Misschien volgend jaar dat ik kijk hoe het gaat met hem er ook bij. Aki is een reu met ballen, speelt niet snel met andere honden en honden die zomaar aan komen stuiven. Veel honden reageren ook niet leuk op hem, er is er altijd wel een hond die gegrepen is door een herder, dus Aki nu niet mee. En daarbij was dit echt voor Chara een test op vreemd terrein in hoeverre ze bij me blijft, hoe ik haar nu met andere honden kon zien interacten.
Moos de hond van vriendin was aantal keren aangevallen geweest door herders, dus dat was ook een dingetje.. dan ga ik niet ook een herder reu meenemen met nog een tweede hond erbij.
Het was goed zo, fijne wandeling en echt met aantal honden heeft ze kunnen darren, dat had écht niet gelukt met Aki als regelaar erbij. Ik kon zelf ook gewoon wat meer laten gaan en aftasten, dat doe ik met Aki en Chara samen gewoon niet, en dat deed ik met Finn en Bluffie ook niet. Mijn eigen inschatting is dat gewoon.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)