Daar begon onze wandeling en hebben de zon daar op zien komen. Ben wel blij met mijn mobiel want die schiet best aardige foto's.

De route werd mooier en mooier.

Sorry er komen veel foto's en ook nog een filmpje.

Het filmpje (film eerder)
Moderator: moderatorteam
Ik ben alleen het bordje (honden onder controle) tegen gekomen. Geen verboden maar ik gok dat het langs de vallei eigenlijk niet mag ivm (lage veluwe, nationaal park) maar het was zo rustig en ik heb er niet over nagedacht en had ze eigenlijk bijna overal los.
Dan mogen ze los.Chihuahua-paws schreef: ↑07 feb 2022 19:32Ik ben alleen het bordje (honden onder controle) tegen gekomen. Geen verboden maar ik gok dat het langs de vallei eigenlijk niet mag ivm (lage veluwe, nationaal park) maar het was zo rustig en ik heb er niet over nagedacht en had ze eigenlijk bijna overal los.
Oh. Ik dacht in nationaal parken dat ze nergens los mogen tenzij anders aangegeven? Dat kan natuurlijk door dat bordje. Weet wel dat ik het gek vond dat er nergens stond aangelijnd. Ook niet bij de koeien die niet achter een hek stonden. Daar had ik Saar toevallig in de tas en Dex aangelijnd als enigste plek. En natuurlijk het stuk van het station tot het bos. Maar wat een prachtomgeving zegranetje schreef: ↑07 feb 2022 21:50Dan mogen ze los.Chihuahua-paws schreef: ↑07 feb 2022 19:32Ik ben alleen het bordje (honden onder controle) tegen gekomen. Geen verboden maar ik gok dat het langs de vallei eigenlijk niet mag ivm (lage veluwe, nationaal park) maar het was zo rustig en ik heb er niet over nagedacht en had ze eigenlijk bijna overal los.
Ze mogen hier op aardig wat plekken los mits onder controle.
Je liep vlak bij mij![]()