In het verleden heb ik hier wel wat meegelezen en meegeschreven.. vooral over onze lieve BC Max en met name een herplaatser die we uiteindelijk hebben moeten terugbrengen omdat het niet ging met de kinderen.. en Max..heb destijds hele fijne adviezen etc gehad

Max hebben we 24/12/20 totaal onverwacht moeten laten inslapen.. de ene avond zit je te knuffelen en voel je een massa bij z’n ene balletje…en de volgende dag dierenarts, OK en tijdens de OK laten inslapen.. niet meer te redden.. een verschrikkelijk gemis… daarna zijn we rustig gaan zoeken naar een ras dat bij ons allemaal past, het hele gezin.. de kinderen zijn inmiddels 12 en 15.. en dat ras hebben we gevonden
Sinds 7 weken hebben wij dan onze pup Búri in huis.. een Noorse Buhund… morgen is hij 15 weken.. een heerlijk ventje (behalve de bekende pupperikelen en het feit dat ie nu vol met motorolievlekken zit

Ik wilde me even opnieuw voorstellen, omdat ik toch weer heel veel meelees en ‘oud of the blue’ ineens reageren ik wat vreemd vind..