Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenbaasjes!
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Aantal honden: 1
Hondenbaasjes!
Hallo allemaal!
Momenteel ben ik bezig met een onderzoek richting de hondenvoeding markt om mijn studie Communicatie af te ronden. Om een bruikbaar onderzoek op te stellen, heb ik natuurlijk inzichten nodig van de doelgroep. En die doelgroep, dat zijn jullie, de hondenbaasjes!
Ik zou het enorm waarderen als u mij wilt helpen met mijn onderzoek. Ik zou u, een hondenbaasje, namelijk graag een paar vragen willen stellen over uw ervaringen en houdingen ten opzichte van de hondenvoeding markt. Het interview duurt ongeveer een kwartier tot een half uur. Mocht u interesse hebben, laat hieronder een bericht achter of stuur een berichtje naar smiddendorp19@gmail.com.
Heeft u nog vragen, contacteer mij dan vooral!
Bij voorbaat dank!
Saskia Middendorp
Vanuit de opleiding Communicatie aan Fontys Economische Hogeschool, Tilburg
Momenteel ben ik bezig met een onderzoek richting de hondenvoeding markt om mijn studie Communicatie af te ronden. Om een bruikbaar onderzoek op te stellen, heb ik natuurlijk inzichten nodig van de doelgroep. En die doelgroep, dat zijn jullie, de hondenbaasjes!
Ik zou het enorm waarderen als u mij wilt helpen met mijn onderzoek. Ik zou u, een hondenbaasje, namelijk graag een paar vragen willen stellen over uw ervaringen en houdingen ten opzichte van de hondenvoeding markt. Het interview duurt ongeveer een kwartier tot een half uur. Mocht u interesse hebben, laat hieronder een bericht achter of stuur een berichtje naar smiddendorp19@gmail.com.
Heeft u nog vragen, contacteer mij dan vooral!
Bij voorbaat dank!
Saskia Middendorp
Vanuit de opleiding Communicatie aan Fontys Economische Hogeschool, Tilburg
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Re: Hondenbaasjes!
Je kunt je vragen misschien ook hier ergens op het hondenforum neerzetten dat we erover discussiëren. Kun je weken zoet zijn.
- yvon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- nieuw lid
Van allerlei soorten hondenvoeding! Het onderzoek gaat vooral om het proces van hondenbaasjes vanaf het moment van het aanschaffen van hondenvoer tot aan het moment dat uw hond gevoerd wordt. Een vraag in dit onderzoek is bijvoorbeeld: Waar koopt u gewoonlijk uw hondenvoeding of waar let u op bij het aanschaffen van hondenvoeding. Ik hoop dat ik u zo genoeg geïnformeerd heb!
Als u interesse heeft om deel te nemen aan het onderzoek hoor ik het graag!
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Hier geef ik uitsluitend KVV van Carnibest, ben lang geleden van de brokken afgestapt.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Het handigst is een link van je onderzoek in de juiste rubriek neer te zetten. Dat is hier gebruikelijk bij enquetes en onderzoeken.saskiamiddendorp19 schreef: ↑16 mar 2022 09:53Van allerlei soorten hondenvoeding! Het onderzoek gaat vooral om het proces van hondenbaasjes vanaf het moment van het aanschaffen van hondenvoer tot aan het moment dat uw hond gevoerd wordt. Een vraag in dit onderzoek is bijvoorbeeld: Waar koopt u gewoonlijk uw hondenvoeding of waar let u op bij het aanschaffen van hondenvoeding. Ik hoop dat ik u zo genoeg geïnformeerd heb!
viewforum.php?f=90

-
- nieuw lid
Oké super bedankt, zal ik doen!alm@ schreef: ↑16 mar 2022 12:34Het handigst is een link van je onderzoek in de juiste rubriek neer te zetten. Dat is hier gebruikelijk bij enquetes en onderzoeken.saskiamiddendorp19 schreef: ↑16 mar 2022 09:53Van allerlei soorten hondenvoeding! Het onderzoek gaat vooral om het proces van hondenbaasjes vanaf het moment van het aanschaffen van hondenvoer tot aan het moment dat uw hond gevoerd wordt. Een vraag in dit onderzoek is bijvoorbeeld: Waar koopt u gewoonlijk uw hondenvoeding of waar let u op bij het aanschaffen van hondenvoeding. Ik hoop dat ik u zo genoeg geïnformeerd heb!
viewforum.php?f=90