Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen Bussloo
Moderator: moderatorteam
- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
- Aantal honden: 2
Wandelen Bussloo
Omdat de meesten met oudjaar niet konden en Ranetje voorstelde om dan een andere keer te gaan hierbij de vraag: wie heeft er zin om mee te gaan wandelen op Bussloo.
Dit kan nog tot 1 mei, daarna is het tot 1 oktober weer verboden terrein voor honden.
Bussloo is een recreatiegebied tussen Deventer en Apeldoorn met water, zand, gras, een beetje bos en en paar leuke eetgelegenheden.
Voorstel om te parkeren bij ingang 3 aan de Kneuterstraat (Strönk) en vanaf daar een half of heel rondje te lopen.
Het is betaald parkeren (3 euro) en je kan alleen pinnen.
In de poll een aantal data op zaterdag en zondag (en paasmaandag), tijdstip kunnen we daarna wel bepalen.
De poll loopt tot en met de 26e.
Ik kan 2 april alleen in de ochtend vanwege een verjaardag en 3 april helemaal niet vanwege de ALV van de andere hobby.
Dit kan nog tot 1 mei, daarna is het tot 1 oktober weer verboden terrein voor honden.
Bussloo is een recreatiegebied tussen Deventer en Apeldoorn met water, zand, gras, een beetje bos en en paar leuke eetgelegenheden.
Voorstel om te parkeren bij ingang 3 aan de Kneuterstraat (Strönk) en vanaf daar een half of heel rondje te lopen.
Het is betaald parkeren (3 euro) en je kan alleen pinnen.
In de poll een aantal data op zaterdag en zondag (en paasmaandag), tijdstip kunnen we daarna wel bepalen.
De poll loopt tot en met de 26e.
Ik kan 2 april alleen in de ochtend vanwege een verjaardag en 3 april helemaal niet vanwege de ALV van de andere hobby.

-
- Zeer actief
Re: Wandelen Bussloo
Leuk initiatief!
Ik heb even gecheckt wat de reistijd voor ons zou zijn in google maps: Bussloo betekent voor ons 2 × enkele reis van 1:53 uur (183 km). Dat vindt ik toch een beetje te gortig, dus wij slaan deze wandeling over (is geen optie in de poll).
Ik heb even gecheckt wat de reistijd voor ons zou zijn in google maps: Bussloo betekent voor ons 2 × enkele reis van 1:53 uur (183 km). Dat vindt ik toch een beetje te gortig, dus wij slaan deze wandeling over (is geen optie in de poll).
- welshwitch
- Technisch beheer
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Leuk initiatief. Helaas is het voor mij ook te ver. Veel plezier voor degenen die wel gaan en ik kijk uit naar de foto's.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Wij gaan 10 april al met de Duitse Pinscherclub in Bussloo lopen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ik vraag me toch steeds af hoe groot is zo Pinscher eigenlijk toch wel kleiner als een dobbelman toch?
-
- Zeer actief
Ja, kleiner dan een Dobermann. 40 tot 45 cm schofthoogte.twinkeltje schreef: ↑01 apr 2022 15:22Ik vraag me toch steeds af hoe groot is zo Pinscher eigenlijk toch wel kleiner als een dobbelman toch?
Groetjes Gonnie.
- twinkeltje
- moderator
O middelmaatje dus ongeveer ik zit altijd te vergelijken met de fietspaaltjes in je onderschriftgonnie schreef: ↑03 apr 2022 13:51Ja, kleiner dan een Dobermann. 40 tot 45 cm schofthoogte.twinkeltje schreef: ↑01 apr 2022 15:22Ik vraag me toch steeds af hoe groot is zo Pinscher eigenlijk toch wel kleiner als een dobbelman toch?
-
- Zeer actief
Ja, het zijn middelgrote honden.twinkeltje schreef: ↑03 apr 2022 14:36O middelmaatje dus ongeveer ik zit altijd te vergelijken met de fietspaaltjes in je onderschriftgonnie schreef: ↑03 apr 2022 13:51Ja, kleiner dan een Dobermann. 40 tot 45 cm schofthoogte.twinkeltje schreef: ↑01 apr 2022 15:22Ik vraag me toch steeds af hoe groot is zo Pinscher eigenlijk toch wel kleiner als een dobbelman toch?
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief

Nou, wij zijn vandaag wezen lopen in Bussloo, nou ja, eigenlijk is het Wilp. Was gelukkig lekker weer, verleden jaar zijn we kletsnat geworden van de regen.
Groetjes Gonnie.
- welshwitch
- Technisch beheer
Ziet er gezellig uit.
Ik ben jullie groep niet tegengekomen (de lichte hond op je 2e foto wel).

-
- Zeer actief
Ja, was leuk. We waren er om half twaalf. Is echt leuk lopen daar. En onze honden houden ons gelukkig op vreemd terrein heel goed in de gaten. Er was een Pinscher helemaal terug gelopen. Tijdens de wandelingen met een grote groep Pinschers zijn die van ons er nooit vandoor gegaan, ze houden ons dan super goed in de gaten.welshwitch schreef: ↑11 apr 2022 06:01 Ziet er gezellig uit.
Die rode Pinscher waar die hond achter staat is onze Anne, Gerard staat daar met zijn hand uitgestoken naar Anne, en ik ben die vrouw met het spijkerjack.
Groetjes Gonnie.
- twinkeltje
- moderator
Best veel nog, hier heb ik ze nog nooit gezien, maar vergeleken de mensen zie ik nu goed hoe groot ze zijn