Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nutteloze en ovebodige aankopen.

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Nutteloze en ovebodige aankopen.

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Hebben jullie ook dingen in je kast liggen die je ooit gekocht heb voor je hond en wat zo leuk en/of handig bleek en nu al tijden ongebruikt in de kast ligt ?

Ik heb voor Peer ooit een regenjas gekocht die ook zijn buik en poten bedekt. Peer vindt het aantrekken van het ding 2 x niks en als ik hem dan ding eenmaal om het lijf heb gekregen kijkt hij alsof ik hem net een pak slaag verkocht heb.

Nog meer wat in de kast ligt:
Flostouw
Piepspeeltjes
Lange lijn nog in verpakking,
Meerdere tuigjes
Idiote pakjes (1 x aantrekken voor een foto en dan in de kast ermee ) :mann:
Gemene haakjes en krabber om zijn gebit te onderhouden (en ik durf het niet) :oeps:

Ben ik wat dat aangaat de enige geldverkwister hier ?
Crescent
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Nutteloze en ovebodige aankopen.

Ongelezen bericht door Crescent »

Ik ben heel goed in bedeltjes aanschaffen. Mooie, dubbelgestikte leren halsbanden met ornamenten of kwastjes kijk ik niets eens naar, daar ga ik failliet aan. Ik heb het goed kunnen beperken.

Tuigjes "voor elke situatie 1" en leibanden in alle diktes, rondtes, breedtes, lengte's, kleuren en materialen, verend of niet. 90% hangt ongebruikt in de kast. Duur speurtuig van Niggeloh ook. Dat vind ik best erg, eigenlijk.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Nee, daar heb ik gelukkig geen last van. Als ik iets zie dan denk ik er altijd een paar dagen over na. Als ik bedenk of ik het inderdaad in de praktijk (vaak) ga gebruiken zie ik er meestal vanaf. Ik heb het nog wel eens met een kledingstuk wat achteraf niet zo lekker zit als ik dacht. Maar dat is meer een miskoop.
Afbeelding
Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

alm@ schreef: 23 mei 2022 18:05 Nee, daar heb ik gelukkig geen last van. Als ik iets zie dan denk ik er altijd een paar dagen over na. Als ik bedenk of ik het inderdaad in de praktijk (vaak) ga gebruiken zie ik er meestal vanaf. Ik heb het nog wel eens met een kledingstuk wat achteraf niet zo lekker zit als ik dacht. Maar dat is meer een miskoop.
Alma, het is voor de hond. Ik was al aan het typen over stapels ongelezen nieuwe boeken, archeologische vondsten en edelstenen, biologisch dynamisch graan of kruid (of geen van beide, als het maar anders is dan rijst, en ja mijn kast staat er vol mee...sorghum, fonio, amaranth), kanten body's in alle vormen en smaken... ehhh
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Crescent schreef: 23 mei 2022 18:16
alm@ schreef: 23 mei 2022 18:05 Nee, daar heb ik gelukkig geen last van. Als ik iets zie dan denk ik er altijd een paar dagen over na. Als ik bedenk of ik het inderdaad in de praktijk (vaak) ga gebruiken zie ik er meestal vanaf. Ik heb het nog wel eens met een kledingstuk wat achteraf niet zo lekker zit als ik dacht. Maar dan is meer een miskoop.
Alma, het is voor de hond. Ik was al aan het typen over stapels ongelezen nieuwe boeken, archeologische vondsten en edelstenen, biologisch dynamisch graan of kruid (of geen van beide, als het maar anders is dan rijst, en ja mijn kast staat er vol mee...sorghum, fonio, amaranth), kanten body's in alle vormen en smaken... ehhh
Ga ik daar ook even een topic over maken. :ok: :mrgreen:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Crescent schreef: 23 mei 2022 18:16
alm@ schreef: 23 mei 2022 18:05 Nee, daar heb ik gelukkig geen last van. Als ik iets zie dan denk ik er altijd een paar dagen over na. Als ik bedenk of ik het inderdaad in de praktijk (vaak) ga gebruiken zie ik er meestal vanaf. Ik heb het nog wel eens met een kledingstuk wat achteraf niet zo lekker zit als ik dacht. Maar dat is meer een miskoop.
Oh sorry :LOL: nee ook voor de honden (vrijwel) geen nutteloze en overbodige aankopen :mrgreen:
Afbeelding
MoTsiTsi

Ongelezen bericht door MoTsiTsi »

Nee niet echt. Ze heeft een tweedehands tuigje van een vriendin gekregen en de lijn had ik al toen ik Tirsa nog had. Haar regenjasje had ik voor Yentle gekocht. Dus nee, hier niets overbodigs. Het wordt pas vervangen als het echt kapot is en ik het ook niet kan maken.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Nee voor de honden geen overbodige aankopen.
Ik heb nu wel alles dubbel, maar dat komt omdat er nu maar één hond is in plaats van twee.
Zeker geen overbodige dingen voor ze, geeft te veel troep in huis (en dat is er zonder al genoeg :blauwoog: ) :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Marion.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Marion. »

Ja, medical petshirts. Bij Miep ging daags voor haar 9de verjaardag de baarmoeder verwijderd, en "omdat Saar zo verzorgend is" doe maar een petshirt er bij. En daarna dus weer na 1 uurtje dragen weggegeven. Ook bij Sis. Doe maar, Teun is ook nog maar een pupje, doe maar weer een shirt.
Ook weer ongeveer ongedragen weggegeven. En die dingen zijn geen tientje. Maar ik ben wel erg goed in weggeven, dus dan is het geen zonde geld toch?
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ja pff het meeste wat ik voor ze koop is nutteloos. Maar ben daar wel mee gestopt.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”