Wij hebben een pup kruising malamute samojeed, 4,5 maanden oud nu.
Een klein probleem waar wij tegen aan lopen en al verschillende dingen geprobeerd kom ik nu toch hier uit om misschien tips te krijgen .
Onze hond is smorgens altijd vroeg, dan begint hij te piepen en houd eigenlijk niet op. Dit is altijd rond 6 uur s ochtends. De eerst gaat hier smorgens ook rond die tijd weg maar de rest ligt dan op bed. Door de weeks is het niet eens een heel groot probleem, maar weekend pakt hij hetzelfde schema.. oftewel rond 6 uur begint hij te piepen.
Eetmomenten al geprobeerd te veranderen, laatste ronde tijden maakt niks uit. Met de bench open al geprobeert... Wij zouden soms best wel eens weekends iets langer willen slapen.. wie heeft tips voor ons
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vroege vogel
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Husky
- Aantal honden: 1
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Vroege vogel
Ja ik denk dat je het telkens een stukje kan rekken maar ja een pup wil er soms zelfs snachts even uit
Of het echt ooit weer uitslapen wordt geen idee, ik ben van me zelf altijd een vroege vogels geweest ik moest de honden vaak wakker maken omdat ik naar buiten wilde
Aan die tip heb je dus niks
hopelijk heeft iemand een goed idee
Of het echt ooit weer uitslapen wordt geen idee, ik ben van me zelf altijd een vroege vogels geweest ik moest de honden vaak wakker maken omdat ik naar buiten wilde
Aan die tip heb je dus niks
hopelijk heeft iemand een goed idee
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Husky
- Aantal honden: 1
Al zou het weekends tot half 8/8 uur zijn, ben zelf ook niet een grote uitslaper.. onze vorige hond moest ik ook altijd wakker maken om te wandelen.. maar rond 6 uur vind ik toch echt te vroeg
...
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Het is een pup, een baby. Wees blij dat ie niet elke nacht om 3 uur eruit moet. Ze pakken je ritme overigens sneller op als ze bij je in dezelfde ruimte slapen. Het komt vanzelf, maar kan rustig nog een paar maanden duren voor je echt kunt gaan uitslapen. Niet kunnen uitslapen hoort er een beetje bij als je zo'n kleintje in huis hebt. Als je echt graag nog wat rust wilt, zou ik de kleine lekker bij je op bed nemen. In het begin zal dat nog wel een teken zijn om te gaan spelen, maar als je daar niet op in gaat, zonder hem compleet te negeren, gaat hij al snel begrijpen dat het nog geen speeltijd is en gaat hij misschien zelfs wel genieten van de rustige ochtenden samen.
Hier worden ze nog steeds actief om een uur of zeven, maar vervolgens liggen ze rustig tot een uur of negen of zelfs nog langer bij ons te relaxen terwijl wij onze koffie drinken op bed
Hier worden ze nog steeds actief om een uur of zeven, maar vervolgens liggen ze rustig tot een uur of negen of zelfs nog langer bij ons te relaxen terwijl wij onze koffie drinken op bed