Voor alle liefhebbers heb ik wat puppy spam. Onze Ollie is vandaag 2 maanden oud, het is een Welsh Corgi Pembroke reutje.

Krijttekening gemaakt door de buurmeisjes

Moderator: moderatorteam
Ik hoor dit vaak inderdaad. Volgens mij wordt de ruime meerderheid van de Pembrokes geboren met staart, in de Verenigde Staten is couperen gebruikelijk. En dat terwijl ze zo'n mooie staart hebben!ranetje schreef: ↑12 jul 2023 15:16 Wat een schatje![]()
Ik zie ook meteen iets wat ik vroeger anders heb geleerd.
De Pembroke zou (zei men) zonder staart worden geboren met alleen een kort stompje.
De Cardigan had wel altijd een staart.
Dat zonder staart valt kennelijk reuze mee, want jouw hondje heeft een heel mooi staartje![]()
Keizerskroon schreef: ↑12 jul 2023 18:57Ik hoor dit vaak inderdaad. Volgens mij wordt de ruime meerderheid van de Pembrokes geboren met staart, in de Verenigde Staten is couperen gebruikelijk. En dat terwijl ze zo'n mooie staart hebben!ranetje schreef: ↑12 jul 2023 15:16 Wat een schatje![]()
Ik zie ook meteen iets wat ik vroeger anders heb geleerd.
De Pembroke zou (zei men) zonder staart worden geboren met alleen een kort stompje.
De Cardigan had wel altijd een staart.
Dat zonder staart valt kennelijk reuze mee, want jouw hondje heeft een heel mooi staartje![]()
![]()
Leuk, bedankt voor de tip!twinkeltje schreef: ↑13 jul 2023 08:51 We hebben ook een Fotogalerij waar je fotos van je hond kan neerzetten waar we einde van de maand een colage mee maken, het heeft geen onderwerpt dus het lijkt me leuk als daar pupy fotos bij komen
viewtopic.php?t=338506