Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje schreef: ↑11 aug 2023 12:05
Stevige laarzen twinkeltje
Hazenrein, met nichtje op bezoek gaat alles op?
Haha, nee niet persé maar ik snap dat men dat kan denken. Het zou gezelligheid moeten symboliseren maar het is een beetje een rare foto. Ik heb er wat anders van gemaakt
ranetje schreef: ↑11 aug 2023 12:05
Stevige laarzen twinkeltje
Hazenrein, met nichtje op bezoek gaat alles op?
Haha, nee niet persé maar ik snap dat men dat kan denken. Het zou gezelligheid moeten symboliseren maar het is een beetje een rare foto. Ik heb er wat anders van gemaakt
Ook leuk
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Het hangt er een beetje vanaf wat je zelf het liefste wilt zien.
De laatste vind ik het mooiste, met bijna alle bloemen er scherp op
Bij de eerste is het focussen op de zonnebloem niet helemaal goed gelukt. Daardoor is het effect van een scherpe bloem die uit een wat minder scherpe achtergrond springt niet zo goed gelukt. Ook door wat andere puntjes.
De tweede foto is wat dat betreft beter gelukt.
Er is nog wat te oefenen en de akkerrand leent zich wat dat betreft goed.
Ben eigenlijk een beetje benieuwd wat jullie denken dat achter de akkerrand voor gewas staat? Ik weet het, maar vind het op de foto’s minder herkenbaar dan als ik naast het land sta.
Branka schreef: ↑12 aug 2023 23:09
Bij de eerste is het focussen op de zonnebloem niet helemaal goed gelukt. Daardoor is het effect van een scherpe bloem die uit een wat minder scherpe achtergrond springt niet zo goed gelukt. Ook door wat andere puntjes.
De tweede foto is wat dat betreft beter gelukt.
Er is nog wat te oefenen en de akkerrand leent zich wat dat betreft goed.
Ben eigenlijk een beetje benieuwd wat jullie denken dat achter de akkerrand voor gewas staat? Ik weet het, maar vind het op de foto’s minder herkenbaar dan als ik naast het land sta.
Ik weet het niet. Het is een beetje een blur maar het ziet eruit als een of andere grasachtige. Een graan, maar vanuit mijn woonomgeving ken ik geen graansoort die nu dit formaat zou hebben.
Het zou hetzelfde gewas kunnen zijn als dat ik dit jaar hier voor het eerst zie. Ik weet ook niet wat dat is, moet het nog vragen aan de boer(en). Een eerste vluchtige blik zegt mais omdat het blad echt veel breder en robuuster is dan bijv tarwe of rogge, maar er worden helemaal geen kolven gevormd en het staat ook veel dichter op elkaar dan mais (maar weer wijder dan tarwe).
Mijn Canon EOS 2000D onder het stof uitgehaald.
En zaterdag een Canon EF 50mm f/1.8 STM lensje gekocht van mijn verjaardags geld en nu flink aan de oefen.
Deze foto vind ik persoonlijk best mooi alleen jammer dat ik een stukje zijkant mis
Een nat voorjaar en een paar buien in de zomer is alles wat nodig is voor een flinke oogst (van alles, groente, fruit, paddos, bloemen). Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd. Kan dat gewoon elk jaar geregeld worden? Door iemand.
Helemaal mee eens! Hij staat er goed op en heerlijk blij!
Hazenrein schreef: ↑18 aug 2023 13:12
Een nat voorjaar en een paar buien in de zomer is alles wat nodig is voor een flinke oogst (van alles, groente, fruit, paddos, bloemen). Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd. Kan dat gewoon elk jaar geregeld worden? Door iemand.
Heerlijk! Mijn vijg had dit jaar eindelijk 2 vruchten. Helaas redden beide het niet door de droogte en warmte in het voorjaar. Hopelijk volgend jaar wel weer.
Moestuin heeft nog wat tijd nodig, we waren erg laat dit jaar.
Branka schreef: ↑12 aug 2023 23:09
Ik weet het niet. Het is een beetje een blur maar het ziet eruit als een of andere grasachtige. Een graan, maar vanuit mijn woonomgeving ken ik geen graansoort die nu dit formaat zou hebben.
Het zou hetzelfde gewas kunnen zijn als dat ik dit jaar hier voor het eerst zie. Ik weet ook niet wat dat is, moet het nog vragen aan de boer(en). Een eerste vluchtige blik zegt mais omdat het blad echt veel breder en robuuster is dan bijv tarwe of rogge, maar er worden helemaal geen kolven gevormd en het staat ook veel dichter op elkaar dan mais (maar weer wijder dan tarwe).
Ik ben wel heel benieuwd
Geen graan maar uien. Staan er mooi op, maar het was voor Henk wel alle zeilen bijzetten om te voorkomen dat ze wegdreven.