Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Eeen poosje terug kreeg ik een voorraad paracord en andere spullen omdat ze er toch niets meer deed. De voorraad uitgebreid en ik heb wat gereedschap en fournituren erbij gekocht en het gefreubel is begonnen.
De gever is binnenkort wat halsbanden rijker en ik een hobby
Wil nog wat meer kleuren biothane kopen zodat ik nog meer verschillende combinaties kan maken (heb op het moment alleen lila en donker paars… iets met lievelingskleuren). De adapters (deel band met gesp) maak ik ook zelf. Gewoon omdat het kan en ik het leuk vind
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Doe je ook verkoop? Die met die bloemetjes zou in iets fellere kleuren (of zijn ze fel en komt het door het licht) namelijk prachtig voor een vriendin.
Helaas iemand die er (nog) niet aan toe is. En ik vind dat je er allebei volledig achter moet staan. Zeker degene die het meeste thuis is.
Maar ik blijf lekker doorfreubelen