Ik zocht hier naar Butternut en dat komt er ook goed uit maar het blijkt alleen maar over 'Acana pork & butternut' te gaan.. Niet wat ik eigenlijk zoek. Het zijn ook behoorlijk oude posts.
Waar ik wel graag jullie mening over zou willen lezen is de zogenaamde "Butternut Box" . Het is tamelijk gevarieerd diepvries vlees voor honden (ik dacht ook voor katten..) dat samengesteld wordt naar het ras, grote, gewicht, konditie etc. van je hond. Het is volgens mij niet echt goedkoop... Kent iemand dit Butternut Box systeem ?
Er zitten geen granen in dit voer, ik zie wel tamelijk wat blokjes wortel of zoete aardappel en wat doperwten of sperciebonen, pompoen, blauwe bessen e.d. Je stelt het zelf samen en het wordt gratis (dacht ik..) bezorgd in 'n soort koelbox in afgemeten zakjes. Je kunt op 'n kalender aangeven wanneer je het voedsel aangeleverd wilt hebben. Hier is de website : https://butternutbox.com/?_gl=1*hme4zv* ... ZYQAvD_BwE
Ik hoop dat er wellicht 'n paar mensen zijn die het gebruiken en hun mening erover willen delen.
Ik heb 'n ontzettende lieve hond van 5 jaar oud uit Macedonië geadopteerd. (Kodi is vorig jaar zomer ingeslapen. Verlamd geraakt door 3 hernia's... bijna 'n half jaar volgehouden zonder hond...) Ze is nu ruim 3 weken bij mij en het gaat gewoon fantasties ! Ik ben bijzonder blij met Chita en ik weet zeker Chita met mij.

In afwachting van jullie zeer gewaardeerde reactie...