Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Korte vraag, waar slapen jullie honden op?? Butcher sliep eerst in de bench en later op een kussen. Heb nu net een babymatrasje besteld incl beddengoedjes. Andere babymatrasje gebruikers hier? Butcher weegt nu bijna 30 kg en wordt op 3 augustus 1 jaar
Gewoon een cheap matrasje dus en beddengoed van hema
Lijkt me een lekker maatje voor hem.
Ik heb een matrasje geprobeerd, maar mijn honden willen iets met een rand om de kop op te leggen.
Toch zijn er heel wat honden die zo'n matrasje heel prima vinden
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
twinkeltje schreef: ↑30 jul 2024 13:19
Ik had altijd van alles maar ze kozen vaak een plekje onder mijn bureau, op de bank of bed
Hier hetzelfde. Heb er nu een puppenmandje staan voor Ted, maar behalve slopen ligt ze er nooit in. Helemaal nu met dit weer liggen ze het liefst op de grindvloer in keuken of hal, of zelfs in het toilet.
Ledikantmatrasjes zijn net te klein voor mijn Tatra. IKEA verkoopt groeimatrassen en het grootste deel (140x90) is een mooie maat. Mijn schoonmoeder heeft hier ooit hoezen voor genaaid en die gaan al een jaar of 22 mee. Er staat ook een even oude Ferplast hardplastic mand met een matras. Ook ligt er nog een zachte mand met opstaande rand. Er wordt overal gebruik van gemaakt. Zo ook van de koele stenen vloer met warme dagen.